پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از حضور وزیر کشور در این کمیسیون برای پاسخ به سؤال بیش از 20 تن از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است وزیر کشور در نشست امروز(دوشنبه، 29 مرداد) کمیسیون شوراها حضور یابد.

شعار سال : اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی  از حضور وزیر کشور در این کمیسیون برای پاسخ به سؤال بیش از 20 تن از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است وزیر کشور در نشست امروز(دوشنبه، 29 مرداد) کمیسیون شوراها حضور یابد.

وی بخشی ازسؤالات نمایندگان از وزیر کشور رادر حوزه امنیت و آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: بخشی از سؤالات نمایندگان از آقای رحمانی‌فضلی در زمینه فعالیت احزاب و نقش کمیسیون ماده 10 احزاب است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اضافه کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس سؤالاتی پیرامون علت ناتوانی و ناکارآمدی برخی فرمانداران و استانداران از وزیر کشور مطرح کرده‌اند که در نشست امروز کمیسیون شوراها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس در پایان بخشی از سؤالات نمایندگان مجلس از وزیر کشور را در حوزه عمکلرد ستاد حوادث غیرمترقبه و نیزفعالیت صندوق‌های اعتباری عنوان کرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397 ، کدخبر: 1806915 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
نماینده ها هم استیضاح و سوال رو بازیچه برای تلکه کردن وزرا کردن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین