پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۱۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
نماینده مردم تهران درباره راهکارهای رئیس دولت اصلاحات گفت: سید محمدخاتمی دلسوز نظام است و به منافع ملی فکر می‌کند اگر مسئله را بیان می‌کند قصد دارد نکاتی را به مسئولان یادآروی کند. تا جایی که من شنیدم و اطلاع دارم با پیگیری‌های صورت گرفته رفع محدودیت‌های آقای خاتمی به نتیجه رسیده است.
شعارسال: الیاس حضرتی درباره ارائه پانزده راهکار ارائه شده از سوی سید محمد خاتمی و عذرخواهی از مردم به دلیل وجود کاستی‌ها در کشور گفت: ذکر این نکته ضروری است که آقای خاتمی در حال حاضر سمت و مسئولیتی در کشور ندارد؛ ایشان با این عذرخواهی در واقع خواسته‌ نشان دهد راه گفت‌وگو با ملتی که عصبانی،‌ دلخور و نگران است و فشارهای سنگین را تحمل می‌کنند این است که ابتدا از آن‌ها عذر خواهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس دولت اصلاحات با مطرح عذرخواهی از ملت قصد داشتند به مسئولان بگویند که باید از مردم بابت مشکلات و گرفتاری‌های پیش آمده عذرخواهی کنیم و سپس هرچه سریع‌تر برای رفع آنان گام برداریم.

اصلاح‌طلبان از رأی به روحانی پیشمان نیستند

حضرتی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که عده‌ای عنوان می‌کنند رئیس دولت اصلاحات حامی روحانی در انتخاب بوده و مردم به خاطر ایشان رأی داد‌ه‌اند، اما چون این دولت نتوانسته در حل مشکلات موفق باشد وی امروز لازم می‌داند بابت این حمایت عذرخواهی کند، گفت: خیر عذرخواهی سید محمدخاتمی اصلا بابت حمایت از روحانی نیست؛‌ ایشان قصد یادآوری به مسئولان را داشتند که باید برای گفت‌وگو ابتدا از ملت عذرخواهی کنید.

وی تاکید کرد: علی‌رغم این که ما اصلاح‌طلبان ایرادات جدی به روحانی و تصمیم‌گیری‌های وی داریم اما رسما و روشن اعلام می‌کنیم که از رأی و حمایت خود پیشمان نیستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور، عنوان کرد: در حال حاضر رئیس‌جمهور دچار محدودیت‌ها و مشکلاتی شده است، معتقدم آقای روحانی می‌تواند جدی‌تر و قوی‌تر با مشکلات برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: اصل حرکت و گفتمان آقای روحانی هنگام انتخابات و در دولت یازدهم بد نبود؛ ایشان گفتمانی در راستای گفتمان اصلاح‌طلبی داشتند و بخشی از ایده‌های ما را هم دنبال می‌کردند.

این عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این عذرخواهی از آن جهت است که به مسئولان مملکت و به کسانی که در رأس کار هستند، بگوییم با توجه به ضعف‌ها و اشکالاتی که وجود دارد از مردم عذرخواهی کنند و بگویند ما اشتباه و قصور داشتیم و ملت ما را ببخشید.

روحانی در گفت‌وگوی تلویزیونی می‌توانست از مردم عذرخواهی کند

وی با اشاره به گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور گفت: یکی از نقص‌های صحبت‌های رئیس‌جمهور هنگام گفت‌وگوی تلویزیونی این بود که می‌توانست به خاطر وجود مشکلات کشور عذرخواهی کند اما ایشان فقط به خاطر فاصله بین دو گفت‌وگو عذرخواهی کرد!

این نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این شرایط مملکت و سنگ‌پرانی‌های ترامپ، آقای رئیس‌جمهور باید جدی‌تر وارد کار شود او باید با مردم صحبت کند تا آنان احساس کنند یک چتر محکم بالای سرشان است.

رفع محدودیت رئیس دولت اصلاحات به نتیجه رسیده است

حضرتی در پاسخ به این سؤال که معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرده است که شاید گشایشی در رفع محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات صورت گیرد، بیان کرد: تا جایی که من شنیدم و اطلاع دارم با پیگیری‌های صورت گرفته رفع محدودیت‌های آقای خاتمی به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: توسط یکی از نهادها هم مورد سوال قرار گرفتم، که چرا تیتر روزنامه‌ام اسم آقای خاتمی است؛ به آن‌ها گفتم شما باید زودتر از رفع محدودیت اطلاع پیدا می‌کردید.

خاتمی را با هیچکس مقایسه نکنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره مقایسه رفتار و عملکرد محمود احمدی‌نژاد و سید محمد خاتمی عنوان کرد: آقای خاتمی را نباید با هیچ شخص و فردی مقایسه کرد، ایشان یک شخصیت بی‌نظیر، پاک، موجه و با اعتبار بین‌المللی است؛ مردم در داخل کشور ایشان را دوست دارند .

وی تاکید کرد: رئیس دولت اصلاحات همیشه خیرخواه کشور و نظام بوده است و هر حرکتی که انجام داده آرام و به دور تنش بوده است.

حضرتی با اشاره به هشت سال ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، بیان کرد: کارنامه رئیس دولت اصلاحات را بررسی کنید، خواهید دید که هیچ نطقه ضعفی در اطرافیان‌،‌ وزرا و خانواده ایشان پیدا نمی‌کنید. کسی نمی‌تواند عنوان کند که فلان فرد در دولت سید محمد خاتمی مفسده اقتصادی داشته است.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: سید محمدخاتمی علاقمند به مصالح ملی است و دلش می‌خواهد هر طور شده به نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کند. معتقدم از این ظرفیت بسیار بالا باید در جهت انسجام ملی استفاده کرد اما حیف که کشور را از این امر محروم کرده‌اند.

حضور رئیس‌جمهور در مجلس بهتر از گفت‌وگو با صدا و سیما است

وی در خصوص سؤال از رئیس‌جمهور گفت: این امکان از طرف مجلس فراهم شده است تا آقای روحانی در صحن حضور پیدا کنند و از مشکلات کشور بگوید و این بهتر از گفت‌وگو در صدا و سیما است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397 ، کدخبر: 798378 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
حق سهم کی نرسیده؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
امان از افراد نان به نرخ روز خور ، خود زرنگ پندار.
دور بعدی برخی از افراد را به در مجلس راه نخواهند داد، وای به حال درون مجلس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
روحانی فکر می کرد مردم باید عذر خواهی کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین