پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۴۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
صبح دیروز شنبه استعفای شهردار سریش آباد توسط شورای شهر پذیرفته شد و رایزنی برای انتخاب سرپرست جدید آغاز گردید و با اعلام شورا صبح امروز «مهدی اسدی» به عنوان سرپرست جدید این حوزه مدیریت شهری معرفی شد.

شعارسال: پس از استعفای شهردار سریش آباد، با ارزیابی های در نظر گرفته شده شورای شهر «مهدی اسدی» را به عنوان سرپرست جدید این حوزه مدیریت شهری انتخاب کرد.

«مهدی اسدی» مهندس عمران بوده و پیش از انتخاب «هادی کرمی» هم مدتی سرپرست شهرداری سریش آباد را بر عهده داشت. او همچنین معاونت عمران و شهرسازی و معاونت مالی شهرداری را در کارنامه کاری خود دارد.

«محمد عربیان» یکی از اعضای شورای شهر سریش آباد انتخاب «مهدی اسدی» را براساس ارزیابی و شاخص های لازم و باتوجه به توانمندیهای او دانست.

این تغییرات در حوزه مدیریت شهری سریش آباد با واکنش هایی در فضای مجازی و عمومی همراه بود و بیشتر مردم و فعالان اجتماعی خواستار شفاف سازی شورای شهر در خصوص عملکرد شهرداری و اعلام وضعیت موجود هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397 ، کدخبر: 4379101،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا امیدوارم که ایشون کما فی سابق در این رده هم عالی تر از همیشه کار کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
به نظر میاد این جایگزین توانمندی های لازم رو داره.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین