پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امسال برنامه‌ریزی شده است تا در حوزه گردشگری ۱۲ پروژه همزمان با هفته دولت در سطح استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.

شعار سال: نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی شده است تا در حوزه گردشگری 12 پروژه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری برسد که تلاش و جدیت بر این است تا براساس هدفگذاری انجام شده بتوانیم با راه‌اندازی این پروژه شاهد توسعه بخش گردشگری استان اردبیل باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این هفته بیان کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای دارای قابلیت گردشگری و مستعد در این حوزه از مهمترین برنامه‌ها در راستای جذب مسافران بوده که در این راستازیرساخت‌های گردشگری سه روستای هدف گردشگری خمس، کزج و اندبیل در شهرستان خلخال در حال اجرا بوده و در هفت دولت افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بهره‌برداری از مسیر دسترسی دربند هیر واقع در شهرستان اردبیل همزمان با این هفته خبر داد و افزود:دو اقامتگاه بوم‌گردی شوون و اوماسلان نیز در شهرستان گرمی ره‌اندازی می‌شود که این دو پروژه توسط بخش خصوصی احداث شده و با بهره‌برداری از آن فعالیت رسمی این اقامتگاه‌ها آغاز خواهد شد.

فلاحی توسعه مراکز اقامتی و به ویژه هتل‌های چهار و پنج ستاره را از مهمترین برنامه‌ها در راستای جذب گردشگران خارجی برشمرد و تصریح کرد: هتل پنج ستاره یاکاموز براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته دولت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا با حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری استان زمینه برای توسعه چنن مراکز اقامتی مجهز را فراهم آوریم.

وی از افتتاحزیپ لاین شورابیل همزمان با این ایام خبر داد و گفت: از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این هفته محوطه گردشگری برادران شاد در خلخال، هتل آپارتمان ارشادی در نیر، مهمان‌سرای ایرانگردی و جهانگردی در بیله‌سوار و آبدرمانی قاینار سبلان در مشگین‌شهر بوده که شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 13 مرداد 97، کد مطلب: 6620834:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
طرح های گردشگری هر چی بیشتر باش باعث رشد شهر میشه باعث اشتغال زایی میشه یاسد از سرمایه گذاران در این زمینه حمایت بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین