پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
استاندار کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، 286 طرح عمرانی و خدماتی در این استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 13 طرح نیز آغاز می شود.

شعار سال: بهمن مرادنیا گفت : طرح های مورد نظر از سوی 10 دستگاه اجرایی و هشت شهرداری در شهرستان های 10 گانه استان و با صرف یک هزار و 265 میلیارد و 502 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

وی افزود: 176 طرح ملی، 31 پروژه استانی و 79 طرح از محل سایر منابع از جمله سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده و توسط دستگاه های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، شرکت توزیع نیروی برق، ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، دانشگاه علوم پزشکی، هواشناسی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی اجرا شده اند.

مرادنیا تاکید کرد: 34 طرح از 286 طرح قابل افتتاح توسط هشت شهرداری استان با صرف 64 میلیارد و 309 میلیون ریال اعتبار اجرا شده که 18 میلیارد و 520 میلیون ریال از این اعتبارات از محل منابع استانی و 45 میلیارد و 789 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات سایر منابع تامین شده است.

استاندار کردستان شهرداری های اجرا کننده 34 طرح مدیریت شهری را شامل شویشه، برده رشه، کانی سور، بانه، آرمرده، قروه، بیجار و کامیاران اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این هفته عملیات اجرایی 13 طرح نیز با 67 میلیارد و 859 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده آغاز می شود، یادآور شد: 10 مورد از این طرح ها از سوی شهرداری بانه و کامیاران و سه مورد نیز از سوی شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل ورزش و جوانان استان اجرا می شود.

مرادنیا اضافه کرد: 13 طرح آماده کلنگ زنی در این استان شامل چهار طرح با 23 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده از محل اعتبارات استانی و نه طرح با 44 میلیارد و 859 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده از محل اعتبارات سایر منابع است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کد مطلب: 743791، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا از ته دلم میخوام این طرح ها پایان داشته باشه! نه اینکه فقط اغازش کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خداکنه طرح های آغاز شده در موعد مقرر تحویل داده بشن و باز هم کش داده نشن.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین