پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۲۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
وزير جهاد کشاورزي گفت: صنايع تبديلي و پايين دستي حلقه مفقوده کشت و صنعت خوزستان هستند که اميدواريم با حمايت مسئولان استان ايجاد شوند.

شعارسال:وزير جهاد کشاورزي گفت: صنايع تبديلي و پايين دستي حلقه مفقوده کشت و صنعت خوزستان هستند که اميدواريم با حمايت مسئولان استان ايجاد شوند.

محمود حجتي روز پنجشنبه در آيين بهره برداري از پروژه آبياري تحت فشار قطره اي در روستاي بيوض شهرستان اهواز، اظهار داشت: در حال حاضر آبياري تحت فشار که باعث صرفه جويي زيادي در آب مي شود با اقبال کمي در کشور روبرو است حال آنکه بايد به عنوان الگو در خوزستان و کشور مورد توجه قرار گرفته و گسترش يابد.
وي افزود: در بحث توليد خرما بايد بازار صادراتي را نيز در نظر گرفته و هدف خود را بر پرورش خرماي بازار پسند در بحث صادرات قرار دهيم.
وزير جهاد کشاورزي بيان کرد: از آن جا که خرماي برحي که خرماي مورد علاقه خوزستاني ها است، خرماي بازار پسندي نيست، موافق گسترش و پرورش انبوه اين نوع خرما در خوزستان نيستم.
وي با تاکيد بر ضرورت گسترش بحث سيستم هاي نوين آبياري در منطقه گفت: کمتر نخيلاتي در خوزستان توسط سيستم هاي نوين، آبياري مي شوند که اميدواريم با توسعه اين سيستم هاي نوين شاهد افزايش بهره وري در مصرف آب باشيم.
حجتي عنوان کرد: بايد در آگاهي رساني به مردم استان و کشور تلاش کنيم تا مردم بدانند که در کشور ما ظرفيت هاي فراواني براي توسعه و اشتغال وجود دارد و در اين زمينه نيز کارهاي خوبي در حال انجام است.
وزير جهاد کشاورزي روز پنجشنبه براي افتتاح و بازديد از چند طرح کشاورزي در شهرهاي شوش، شوشتر، شادگان و اهواز به استان خوزستان سفر کرد.
وي از تاکستان شرکت هفت تپه به وسعت 14 هزار هکتار ونيز از کانون ريزگردها در شرق اهواز نيز بازديد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آریا نیوز ، تاریخ انتشار1شهریور 97، کدخبر: 120180823200733196 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
صنایع تبدیلی بحش کشاورزی واقع جای کار دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
ا.ف75
همین که این ها بعد از این همه مدت تصمیم به این کار گرفتن نباید انرژی منفی داد!
دمتون گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا هم همینه ها خیلی به انرژس ها معتقدم! باید خوشبین بود به جهان! اینده ایران روشنه ایشالله!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین