پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از افتتاح بزرگترین مرکز فرهنگی هنری و جامع کانون پرورشی فکری شرق کشور در بجنورد خبر داد.
شعارسال: منیره صادقی با بیان اینکه بزرگترین مرکز فرهنگی هنری و جامع کانون پرورشی در سال ۹۲ کلنگ زنی شده است، اظهار کرد:این مرکز فرهنگی با بیش سه هزار متر زیربنا، چهارشنبه هفته با حضور استاندار خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

صادقی افزود: بزرگترین مرکز فرهنگی هنری و جامع کانون پرورشی شرق کشور با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری احداث شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز فرهنگی هنری دارای سالن اختصاصی تئاتر، رصدخانه، گود قصه گویی و دیگر بخش های فرهنگی است که با افتتاح آن تعداد مراکز فرهنگی هنری مرکز استان خراسن شمالی به سه مرکز می رسد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در ادامه به افتتاح مرکز فرهنگی هنری شهرستان گرمه اشاره کرد و گفت: این مرکز سال ۸۸ کلنگ زنیو طی هفته جاری به بهره برداری می رسد.

صادقی اظهار کرد: مرکز فرهنگی هنری و جامع کانون پرورشی شهرستان گرمه با زیربنای ۸۳۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

وی همچنین به پروژه های فرهنگی و هنری در حال ساخت اشاره کرد و افزود: هم اکنون کانون فرهنگی هنری شهرستان فاروج و آشخانه هر یک به مساحت ۸۰۰ متر مربع از پیشرفت ۵۰درصدی برخوردار هستند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مرکز فرهنگی هنری شهرستان شیروان با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع از پیشرفت۴۰درصدی برخوردار است.

صادقی عنوان کرد: مرکز فرهنگی هنری شهرستان فاروج با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله بهره برداری رسیده اما به سبب آماده نبودن انشعابات افتتاح آن به زمان دیگر موکول شده است.

وی گفت: باتوجه به نیازی که در شهرستان رازو جرگلان و صفی آباد وجود داشت، مرکز فرهنگی و هنری این دو منطقه پیش از هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت که اعتبارات آن ها از محل سفر رهبری تخصیص یافته بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر هفت مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش ثابت و هشت مرکز سیار در خراسان شمالی وجود دارد که به کودکان و نوجوانان استان خدمات فرهنگی ارائه می دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1397 ، کد خبر: 4383595، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین