پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۵۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان در چهار ماه نخست امسال 564 هزار و 971 تن به ارزش 192 میلیون و 672 هزار و 291 دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 67 درصد افزایش داشته است

شعارسال:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان در چهار ماه نخست امسال 564 هزار و 971 تن به ارزش 192 میلیون و 672 هزار و 291 دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 67 درصد افزایش داشته است.

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان؛ نادر میرشکار روز شنبه با تشریح فعالیتهای انجام شده در زمینه صادرات کالا از این استان اظهار داشت: میزان صادرات 4 ماهه امسال از گمرکات استان 60 میلیون و 251 هزار و 805 دلار و از بازارچه های مرزی استان نیز 132میلیون و 420 هزار و 486 دلار است که سهم صادرات از گمرکات استان 31 درصد و بازارچه های مرزی 69 درصد بوده است.
وی بیان کرد: بر اساس آمارهای موجود تراز تجاری استان در این مدت مثبت بوده و به رقم 119 میلیون و 389 هزار و 407 دلار رسیده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به صادرات کالا به کشور پاکستان گفت: مجموع صادرات استان از طریق گمرکات رسمی و بازارچه های مرزی در 4 ماه سالجاری به کشور پاکستان 107میلیون و 98 هزار و 95 دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 85درصد رشد داشته است.
میرشکار با بیان اینکه از مجموع صادرات استان در بازه زمانی 4 ماهه امسال حدود 55 درصد به کشور پاکستان انجام گرفته است، افزود: مصالح ساختمانی (سیمان)، خرما، سیب درختی، گوجه فرنگی، گاز و هندوانه عمده کالاهای صادره به کشور پاکستان بوده است.
وی ادامه داد: مجموع صادرات از گمرکات و بازارچه های مرزی استان به کشور افغانستان در مدت یادشده 83 میلیون و 778 هزار و 586 دلار است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش نشان می دهد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: 43 درصد صادرات کل استان در 4 ماهه نخست امسال به کشور افغانستان انجام شده و عمده کالاهای صادراتی به این کشور نیز مصالح ساختمانی (سیمان)، خرما، هندوانه، سیب درختی، گوجه فرنگی بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار3شهریور97، کدخبر: 83010948 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
امار خوبی بود ایشالا صادرات بیشتر بشه وارز بیشتر وارد کشور بشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
امیدوارم صادرات کنترل شده ادامه پیدا کنه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین