پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
مدیر فرودگاه زنجان می‌گوید: متاسفانه بخش خصوصی و دولتی استان از فرودگاه حمایت نمی‌کنند، یعنی بخش گردشگری چه خصوصی و دولتی در حوزه هوانوردی استان هیچ عملکردی ندارند.
شعارسال:مدیر فرودگاه زنجان می‌گوید: متاسفانه بخش خصوصی و دولتی استان از فرودگاه حمایت نمی‌کنند، یعنی بخش گردشگری چه خصوصی و دولتی در حوزه هوانوردی استان هیچ عملکردی ندارند.

فرودگاههایی مثل فرودگاه زنجان، همدان، شهرکرد، خرم آباد فرودگاه‌های سطح متوسط‌ هستند که با فرودگاههای بزرگ کشور فرق می‌کند به طور مثال فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز فرودگاههایی هستند که تعداد پرواز بالایی دارند که شرکت هواپیمایی به صورت برنامه‌ای و فروش بلیط پرواز را برقرار می‌کند. به گفته محمد قاسمی در فرودگاه‌های سطح متوسط حتما باید بخش خصوصی پروازها را چارتر کند و طرف قرارداد هواپیمایی باشد و بتواند پرواز را برقرار کند، متاسفانه در استان ما بخش خصوصی و دولتی در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

به گفته وی ما مشکل دیگری در فرودگاه نداریم، فرودگاه عملیاتی است و همه چیز مجهز و کامل است حتی چند روز گذشته عملیات سنگین حج تمتع انتقال پروازهای یک شرکت هواپیمایی سعودی را انجام داد؛ فرودگاه زنجان در حال حاضر با سه شرکت هواپیمایی صحبت کرده که تمایل دارند با فرودگاه همکاری کنند ولی باید بخش خصوصی بیاید طرف قرارداد شود و پروازها را چارتر کند.

از 5 تا 8 شهریور پرواز برگشت حجاج انجام می‌شود که در قالب 5 پرواز حدود یک هزار و 500 مسافر استان که جهت شرکت در حج تمتع از فرودگاه زنجان اعزام شده‌اند برگشت آنها انجام می‌شود.

مسئولان فرودگاه زنجان برقراری پرواز در این فرودگاه را منوط به فعالیت بخش خصوصی و حوزه گردشگری می‌دانند و به گفته مدیر فرودگاه زنجان باید این بخش هم یک تکانی به خود دهد تا بتوانند پرواز مشهد و همچنین عتبات و مسیرهای دیگر که مردم استان نیاز دارند را پوشش دهند چرا که در فرودگاه همه چیز عملیاتی است و نیروهای فرودگاه کامل هستند و به تعداد مورد نیاز نیرو در ترمینال و بخشهای دیگر است و همه تجهیزات عملیاتی است.

فرودگاه مرز هوائی زنجان در 15 کیلومتری شمال غرب شهر زنجان قرار گرفته است. ارتفاع آن 5382 پا بالاتر از آب های دریای آزاد، و مساحت کل فرودگاه 400 هکتارمی باشد. این فرودگاه در جاده قدیم زنجان-اردبیل قرار گرفته که تا فرودگاه زنجان این جاده بزرگراه می‌باشد. فرودگاه زنجان، تنها فرودگاه استان زنجان می باشد، که عملیات احداث آن در سال 1369 بنا به نیازهای موجود در استان، آغاز گشته و پس از تقریبا 10 سال و در سال 1379 افتتاح گردید. این فرودگاه با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازها، به‌منظورحمل و نقل هوانوردی طراحی و احداث شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار3شهریور97، کدخبر: 1810881، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین