پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
استاندار زنجان گفت: با توجه به توسعه‌ای که در فعالیت‌های کشاورزی به ویژه کشاورزی مدرن اتفاق می‌افتد، ارزش دارد که مسئولان جهاد کشاورزی یک الگوی کشت خاص برای پایین دست سد مراش طراحی کنند.

شعار سال: جمشید انصاری چهارشنبه شب در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ماهنشان و در بازدید از سد مراش با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های خوب منابع آب استان است، اظهار داشت:ش کارکردهای مختلفی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سد مراش برای تامین آب شرب به ویژه برای ایجاد یک مجتمع آبرسانی بزرگ روستایی با وجود 127 روستایی که در دراز مدت مشکل تامین آب شرب آنها را برطرف می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه سد مراش علاوه بر تامین آب شرب برای صنعت و کشاورزی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: 30 میلیون متر مکعب از آب این سد برای کشاورزی پیش‌بینی شده که نشان می‌دهد اگر روند اجرا تسریع یابد می‌توان از آثار و نتایج آن در بخشهای مختلف استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این سد به تدریج خواهد بود، گفت: ابتدا آب شرب برای شهر ماهنشان و دندی تامین می‌شود و کم کم روستاها از آن استفاده می‌کنند تا اینکه مجمتع آبرسانی روستایی که یک پروژه جداگانه‌ای است، ایجاد شود و منابع خوبی نیز از صندوق توسعه ملی برای مجتمع‌های روستایی اختصاص یافته است.

انصاری ابراز کرد: با توجه به توسعه‌ای که در فعالیت‌های کشاورزی به ویژه کشاورزی مدرن اتفاق می‌افتد، ارزش دارد که مسئولان جهاد کشاورزی یک الگوی کشت خاص برای پایین دست سد مراش طراحی کنند.

وی با اشاره به اینکه شیوه سنتی برای کشاورزی نیز مفید نیست، بیان کرد: ارزش دارد که یک الگوی کشتی تا زمان بهره‌برداری بررسی شود تا بتوا‌نیم گونه‌های خاصی را توصیه کنیم که هم برای کشاورزان توجیه خوبی داشته و هم در برگشت سرمایه‌‌ کمک کند.

استاندار زنجان اظهار داشت: باید جلساتی برای برطرف کردن مشکلات اداری و اجرایی داشته باشیم که به نظرم تا پایان اردیبهشت ماه بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: با برطرف شدن مشکلات می‌توانیم برای دهه فجر سال 95 از بند تنظیمی بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: امسال باید گیر اجرایی و اداری را تا پایان اردیبهشت ماه برطرف کنیم تا پیمانکار کارهای خوش را انجام دهد و در خرداد ماه می‌توان اوراق خود را تبدیل کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 2 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 1054407: آدرس سایت: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
خیلی دل خجسته ای داری استاندار. توی پایتخت نتونستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین