پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
شهردار اردبیل گفت:در راستای تسهیل در تردد نابینایان برای اولین بار در معابر و پیاده‌روهای شهر اردبیل طرح پازل سکه‌ای نابینایان اجرا می‌شود.

شعارسال: حمید لطف الهیان پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی اردبیل تاکید کرد که این طرح در راستای تسهیل در تردد نابینایان در معابر بخش مرکزی شهر اردبیل به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: فاز اول این طرح در مسیر خیابان امام خمینی (ره) از میدان بسیج تا چهارراه ژاندارمری اردبیل در حال اجرا بوده و فازهای بعدی این طرح در سایر مسیرها عملیاتی خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به تداوم اجرای طرح ترمیم جداول شهری با سیمان الیافی بیان داشت: ترمیم جداول علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، از نظر ترافیکی نیز باعث کاهش ترافیک در مسیرهای اجرایی می شود.

وی از اجرای طرح تکمیلی مرمت پل های تاریخی نادری و هفت چشمه نیز خبر داد و یادآور شد: این دو پل با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و شهرداری اردبیل مرمت و بازسازی و طرح نهایی آن در حال اجرا است.

لطف الهیان احداث باغ قرآنی در اردبیل را از دیگر طرح های اجرایی این نهاد برشمرد و متذکر شد: این طرح با توجه به تبدیل شهر اردبیل به شهر انسان محور و نیز در راستای ترویج و تقویت زیربناهای فرهنگی، ارزش ها و باورهای دینی و نیز احیا هویت اصیل ایرانی اسلامی برای اولین بار در اردبیل اجرا می شود.

به گفته وی در طراحی و اجرای این مجموعه سعی شده است از المانها و نمادهای مذهبی و درختان میوه های بهشتی با عنایت به پیشینه فرهنگی و قدمت آئینی شهر اردبیل استفاده شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 5شهریور 97، کدمطلب: 4386197،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
خیلی خوبه شهرداری اردبیل واقعا به مردم خدمت میکنه وداره خوب کار میکنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین