پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۳۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارشی از حضور آیت‌الله خامنه‌ای در مزرعه گندم یک خانواده شهید روستای فردو در خردادماه ۱۳۶۵ منتشر کرد.

شعار سال: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارشی از حضور آیت‌الله خامنه‌ای در مزرعه گندم یک خانواده شهید روستای فردو در خردادماه ۱۳۶۵ منتشر کرد که به این شرح است:

«قم-خبرگزاری جمهوری اسلامی- رئیس‌جمهور در پنجمین روز از هفته‌ جهاد سازندگی (روز بسیج سازندگی) در مزرعه‌ یک خانواده‌ی شهید در روستای فردو از توابع دهستان کهک (واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی قم) حضور یافت و دوشادوش روستاییان و در حالی که آنان شعار «مرگ بر آمریکا» می‌دادند به دروی گندم و مبارزه با استکبار جهانی در جبهه‌ تولید پرداخت.»

این خبری بود که در تاریخ ۲۷ خرداد ۶۵ و از روستای فردو مخابره شد. آقای حسین شمسایی، مسئول وقت روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در این باره می‌گوید: «ما چند سفر به این شیوه و مرتبط با موضوع کشاورزی در خدمت حضرت آقا بودیم. یک سفر به روستای فشند در حوالی ساوجبلاغ، یک سفر به روستای فردو در حوالی قم و یک سفر هم به یکی از روستاهای حوالی کرج. این سفرها بین سال‌های ۶۴ تا ۶۶ صورت گرفت که هر سال به یک روستا رفتیم.»






شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صدای ایران، تاریخ 2 تیر 97، کد مطلب: 191508:www.sedayiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
2
ا.ف75
واقعا دیگه رییس جمهوری به لیاقت و شرافت معظم له نیومدن روی کار...تحت تاثیر قرار گرفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
2
کاش مسئولین کمی یاد بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
ما بعد ایشان همواره منتظر یک رییس جمهور با لیاقت بودیم......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
خدا حفظ شون کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین