پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی از 66 پژوهشگر برای انجام طرح پژوهشی حمایت می‌کند تا به زودی شاهد دستاوردها و محصولات این طرح ها باشیم.

شعار سال: کمیته تخصصی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در آخرین جلسه خود حمایت از 66 طرح پژوهشی را تصویب کرد تا به زودی با اجرایی شدن این طرح ها دستاوردهای آن را در جامعه مشاهده کنیم.

بر اساس این گزارش، این تعداد طرح شامل 48 پروژه پژوهشی و 18 پروژه پسا دکتری است که از کارگروه های مختلف فنی و مهندسی، علوم انسانی، مطالعات علم و فناوری، میان گروهی،علوم پایه، سلامت و محیط زیست، کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات، علوم پزشکی و دامپزشکی به تصویب رسید.

در این جلسه بیشترین طرح های تصویب شده مربوط به استادیارانی است که برای حمایت طرح خود را به صندوق ارسال کردند همچنین تعداد مصوبات مربوط به دانشگاه ها و مراکز علمی استانی در هر جلسه روند رو به رشدی را طی می کند که این مسئله خود نشان دهنده گسترده تر شدن چتر حمایتی صندوق از پژوهشگران کل کشور است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت معاونت علمی فناورزی، تاریخ انتشار 7 شهریور 97، کد مطلب: -، www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
اکه از پژوهشگران حمایت بشه حتما نتیجه خوبی داره م.ق۷۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین