پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال جاری ۲۷۸ میلیارد تومان مالیات باید در استان وصول شود که تا کنون ۶۲ درصد از این میزان وصول‌شده است

شعار سال: غضنفر آرام ضمن تبریک هفته دولت بابیان اینکه سرمایه‌گذاری مطلوبی در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: سال 96 میزان جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان 2.6 میلیون دلار بوده که بیشترین میزان این سرمایه‌گذاری مربوط به کارخانه سیمان مارگون است.

آرام بابیان اینکه نه فرصت سرمایه‌گذاری با محوریت پوشش سرمایه‌گذاری خارجی در استان عملیاتی شده و کتاب این ظرفیت‌ها نیز تدوین‌شده است، افزود: طی پنج سال اخیر میزان جذب سرمایه‌گذاری خارجی 22.96 میلیون دلار در استان بوده است.

وی تصریح کرد: علیرغم اقداماتی که در جذب سرمایه‌گذاری صورت گرفته اما ضعف‌هایی هم در استان وجود دارد که توسعه این بخش ضروری است.

وی اظهار داشت: سامانه «سادا» برای ثبت اموال دولتی در استان فعال است که در آینده ثبت ۱۰۰ درصدی املاک دولتی استان محقق می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار داشت: هزار و 390 خانه‌سازمانی در استان وجود دارد که تعداد 184 واحد سازمانی طبق ماده 8 از طریق مزایده به فروش رسیده است، 456 واحد نیز در حال فروش، 52 واحد به خانواده معظم شهدا واگذارشده است.

وی بابیان اینکه 90 درصد از درآمدهای استان مربوط به مالیات است، گفت: سال 96 پیش‌بینی وصول مالیات استان 243 میلیارد تومان بوده است و 266 میلیارد تومان سرجمع وصول ما بود که نه درصد هم اضافه بر تعهد وصول مالیات داشتیم که از طریق آن به کسری حقوق و پروژه‌های عمرانی کمک کردیم.

آرام بابیان اینکه دستگاه امور مالیاتی راهنمایی و رانندگی، ثبت‌ اسناد و املاک بیشترین درآمدهای استان را وصول کرده‌اند، افزود: افرادی که در زمینهٔ پرداخت مالیات شکایتی دارند به ماده 251 شکایت کنند که به شکایت آن‌ها رسیدگی می‌شود و ازآنجایی‌که 30 سال گذشته این ماده‌قانونی در اختیار وزارت بود و در سال جاری این اختیار به استان‌ها واگذار شد تا مبلغ 50 میلیون تومان مشکلات متقاضیان در استان رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: سال جاری ۲۷۸ میلیارد تومان مالیات باید در استان وصول شود که تا کنون ۶۲ درصد از این میزان وصول‌شده است و وصول مالیات در اعتبارات تخصیصی به استان کمک می‌کند و همچنین نقش آن در توسعه و آبادانی استان نقش بسزایی دارد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کبنا، تاریخ انتشار 7 شهریور 97، کد مطلب: 402592، www.kebnanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
چه خوب واقعا شصت درصدش وصول شده؟ اداره مالیات تو بعضی از شهرها به خوبی به وظایف خودش عمل میکنه و دلیلشم وجود نیروهای با وجدانه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین