پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
رئیس پژوهشگاه رویان بیان کرد: اقدامات اولیه برای اخذ مجوز دو سلول‌‌بنیادی مزانشیمی و فیبروبلاستی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور آغاز شده است.

شعار سال: عبدالحسین شاهوردی راه‌اندازی پایگاه تحقیقاتی سرطان در بابل، را یکی از اقدامات موفقیت‌آمیز پژوهشگاه رویان طی یک‌سال اخیر دانست و بیان کرد: همچنین پژوهشگاه توانسته بیماری‌های ام‌اس، دیابت و قلبی و عروقی را روی مدل‌های حیوانی بررسی کند و به نتایج ارزشمندی برای درمان انسان‌ها دست پیدا کند.

رئیس پژوهشگاه رویان با توجه به انجام فرآیند همانندسازی توسط محققان، افزود: در حال حاضر فرآیندهای همانندسازی، در صنعت دام‌پروری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه در تکثیر بُز سانن نیز اقدامات خوبی انجام‌شده است، تصریح کرد: پژوهشگاه رویان این آمادگی را دارد که برای محیط‌ زیست و حیوانات در حال انقراض نیز خدماتی به جامعه ارائه کند.

شاهوردی درباره اقدامات پژوهشگاه رویان در زمینهٔ سلول‌های بنیادی، یادآور شد: در این زمینه کارهای خوبی انجام‌شده است و پروژه‌هایی در حال گذراندن کارآفرینی بالینی است.

رئیس پژوهشگاه رویان بابیان اینکه به‌کارگیری سلول‌های بنیادی مزانشیمی و فیبروبلاستی، فرآیند اخذ مجوز را در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طی می‌کند، خاطرنشان کرد: تاکنون این دو سلول توانسته به فرآیند اخذ مجوز در وزارت بهداشت برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب: 429532، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
هیچکسی نمیتونه منکر این بشه که در این چهل سال بی نهایت در زمینه علمی پیشرفت خوبی داشتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
تحقیق وتلاش تو این زمینه حتما میتونه کمک زیادی به جامعه درمان وپزشکی داشته باشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین