پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
استاندار سمنان گفت: نظام اداری با تحرک وکارآمدی لازم باید حافظ اعتماد جامعه نسبت به نظام اسلامی باشد.

شعارسال: سید شهاب الدین چاوشی روز شنبه در جشنواره شهید رجایی سال 1397 در سالن یادگار امام استانداری سمنان گفت : یکی از عوامل مهم انگیزش مردم به انقلاب، نظام سیاسی و اداری سلطه گرانه دوران طاغوت بود.

استاندار سمنان بیان کرد: در شرایطی که کشور به خاطر رفتار ناشایست آمریکا در شرف وقوع جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی است، مسوولان و بخش اجرایی کشور باید با رسیدگی به مسایل مردم، اعتماد عمومی را مضاعف کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت خدمت بود، خاطرنشان کرد: اصلاح نظام اداری برای استمرار اقبال عموم مردم به انقلاب از ضرورت های اجتناب ناپذیر دوران کنونی است.

چاوشی تصریح کرد: اصلاح و اصلاحات شعار نیست و در بطن انقلاب وجود دارد، همان گونه که اصولی مانند ظلم ستیزی و عدالت خواهی باعث شکل گیری نظام اسلامی شد.

وی با بیان اینکه هر حکومتی بدون مشروعیت و رضایت مردمی شکست می خورد، خاطرنشان کرد: مطالبه گری مردم حق آنهاست و پاسخگویی رسالت اصلی هر حاکمیتی است.

چاوشی با تاکید بر اینکه نباید در جامعه حرف بی حساب و بدون سند و مدرک بیان شود، افزود: آن ها که در مدرسه فیضیه عَلم علیه دولت به دست گرفتند چگونه ادعای ولایتمداری دارند.

استاندار سمنان تاکید کرد: پایبندی به ولایت باید در خدمت به جامعه و رفع نیازهای مردم در چارچوب قانون باشد، عده ای که از دیوار سفارت عربستان سعودی بالا رفتند آیا چنین نیتی داشتند.

وی، بر مراقبت از گفتار و کردار در تمام سطوح نظام اسلامی در شرایط کنونی تاکید و اضافه کرد: در میانه معرکه فرمانده جنگ را فشل کردن، کمکی به تثبیت نظام اسلامی نمی کند.

به گفته چاوشی، اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی است که مسوولان نباید بگذارند خدشه دار شود.

استاندار سمنان با بیان این سوال که مگر چند مسوول در کشور حقوق نجومی می گرفتند، بیان کرد: علم کردن این مسایل به سود کشور نبود در حالی که در دولت های گذشته هم وجود داشت، دولت کنونی به اصلاح این مساله پرداخت.

وی تاکید کرد: مطرح کردن موضوع حقوق های نجومی، ایجاد بی اعتمادی در جامعه، پراکندن نقاط ضعف و تسری دادن آن به توده کارکنان نظام، ظلم بود.

استاندار سمنان یادآور شد: گاهی وجود برخی قوانین، ساختارها، و دستورالعمل های دست و پاگیر، اجازه خدمت به مردم را به بخش اجرایی نمی دهد.

وی با بیان اینکه مدیران باید قانون را به سود مردم اجرا کنند، افزود: بازنگری قوانین و مجموعه رفتارها به سود صیانت از حقوق مردم و حق الناس از ضرورت های مورد نیاز کشور است.

استاندار سمنان یادآور شد: اکنون که در دنیا با ابزار حقوق بشر علیه ما تبلیغ می شود، باید درون کشور با پاینبدی به حقوق شهروندی، این تبلیغات را خنثی کنیم.

دستگاه های اجرایی در این جشنواره در شاخص های عمومی و تخصصی در 12 مرحله در فرآیندهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفتند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب: 748022،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
الان دیگه مردن به نظام اداری اعتماد ندارن با این همه رشوه واختلاس م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
از بس نظام اداری خلاف رشوه ورانت خواری تو ادارات زیاده دیگخ کسی اعتماد نمیکنه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ما که فعلا تنها چیزی که از این نظام اداری ندیدیم کارآمدیه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین