پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: محوطه فعلی دانشگاه شریف به یک برند تبدیل شده و فعالیت بیش از ۴۰۰ شرکت در این محوطه قطعا الگویی برای سایر دانشگاه‌ها است.

شعار سال: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان (box) که با همکاری دانشگاه شریف و شرکت به پرداخت ملت که یکی از شرکت های بورسی بانک ملت بوده در دانشگاه شریف آغاز به کار کرده، در جمع خبرنگاران بیان کرد: محوطه فعلی دانشگاه شریف به یک برند تبدیل شده و فعالیت بیش از ۴۰۰ شرکت در این محوطه قطعا الگویی برای سایر دانشگاه‌ها است تا بتوانند اقدامی این چنینی راه‌اندازی و برای دانشجویان نیز کارآفرینی و ابتکار ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه از راه رشد اقتصادی می‌توان کارآفرینی ایجاد کرد، گفت: افتتاحیه باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان اتفاق بزرگی است.

ستاری با تاکید بر عدم وابستگی به دولت برای تامین سرمایه و بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عنوان کرد:مهم این است که این شرکت‌های دانش‌بنیان به وسیله بخش خصوصی حمایت می‌شوند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص حضور استارت‌آپ‌ها برای ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: امروزه شاهد هستیم که شرکت‌ها و پارک‌های علم و فناوری با یکدیگر فعالیت می‌کنند. پارک دانشگاه صنعتی شریف نیز این قضیه را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پارک‌های علمی و فناوری می‌توانند درآمد اضافی برای دانشگاه‌ها ایجاد کنند، ادامه داد: قطعا شرکت‌های خارج شده از پارک علم و فناوری دانشگاه، توسط دانشگاه حمایت می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 7 شهریور 97، کد مطلب: 706930:www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
اگه شرکت هتی دانش بنسان حمایت بشن نتیجه مطلوبی داره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین