پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۳۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲
نعمت الله ترکی گفت: تا پایان امسال باید ۲۳۲ هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد شود، که تا کنون حدود ۷۰ درصد آن یعنی معادل ۱۶۲ هزارنفر محقق شده است.

شعارسال: نعمت الله ترکی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان امسال باید ۲۳۲ هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد شود، که تا کنون حدود ۷۰ درصد آن یعنی معادل ۱۶۲ هزارنفر محقق شده است.

وی با تاکید بر تقویت اشتغال در بخش گردشگری استان تهران افزود: در طرح آمایشی و سند توسعه استان مقرر شده تا ۳۰ نقطه در قالب طرحهای بوم گردی و گردشگری در شهرستان های فیروزکوه و دماوند شناسایی شود.

ترکی گفت: سقف اعتبار برای طرح مطالعاتی کل مجموعه استان تهران ۱۰۰ میلیارد ریال شده اما برای اجرای آنها محدودیتی در پرداخت تسهیلات وجود ندارد و متقاضیان طرحهای گردشگری می توانند با مراجعه به فرمانداری شهرستان و اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی ؛گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کد خبر: 4390847 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین