پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم محدودیت منابع آبی موجود در کشور و به‌ویژه استان سمنان، خوشبختانه ٧٥ درصد روستاهای دامغان از آب شرب سالم بهره‌مند‌اند.

شعار سال: ابوالفضل حسن‌بیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه روستاها تأکید کرد و اظهارداشت: برای جلوگیری از مهاجرت در مناطق روستایی باید زمینه لازم برای توسعه این مناطق فراهم شود.

وی از وجود ظرفیت‌های مختلف گردشگری، تاریخی و مذهبی در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان بهره‌گیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان دامغان در سال‌های اخیر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است خاطرنشان کرد: در سال94 اعتبارات شهرستان دامغان حدود 100 میلیارد ریال بود که در سال 95 این میزان به 150 میلیارد ریال افزایش یافت.

حسن بیگی به میزان اعتبارات ملی این شهرستان اشاره کرد و گفت: اعتبارات ملی برای این شهرستان نیز افزایش یافته و در مجموع این اعتبارات سه هزار میلیارد ریال است.

وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان دامغان سفرمی‌کند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان سفر وزیر جهاد کشاورزی به این شهرستان گفت: وزیر جهاد کشاورزی این هفته به دامغان سفر می‌کند.

حسن بیگی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح چند پروژه بخش کشاورزی به شهرستان دامغان سفر می‌کند اضافه کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این سفر دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی تحت آبیاری قطره‌ای در این شهرستان را افتتاح می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 شهریور 97، کد مطلب: 1817210:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
چطور انقدر با اعتماد به نفس حرف میزنین شهره ا اب سالم ندارن چه برسه روستا ها م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین