پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
فرماندار تبریز گفت: در بحث تبریز 2018 نباید به دنبال این باشیم که مسئولیت‌ها را به گردن یکدیگر بیندازیم و از خود رفع مسئولیت کنیم، باید ببنیم چه نتیجه‌ای از این اقدامات حاصل شده است.

شعار سال: علی‌یار راستگو با اعلام این مطلب گفت: در موضوع تبریز 2018 همه مسئولیت دارند، اگر زیبایی‌های تبریز منعکس شود، سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شهر رغبت پیدا می‌کند، اما در صورتی که عکس این موضوع مطرح شود، سرمایه‌گذار برای حضور در استان بی‌میل می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان افتتاح رسمی این رویداد رئیس جمهور و میهمانان خارجی برای افتتاح به تبریز آمدند اما نتیجه این موضوع چه بود، رسانه‌ها باید از متولی برنامه یعنی میراث فرهنگی نتایج این برنامه را مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه آنچه در مورد تبریز 2018 به دولت ارتباط داشت، کار خودش را انجام داد و حالا نوبت مردم است که آن را حفظ کنند گفت: باید از ظرفیت مردم ایران برای شناساندن تبریز 2018 استفاده کنیم، امکانات بسیار خوبی در استان داریم، باید به داشته‌های خود افتخار کرده و از آن استفاده کنیم.

راستگو اضافه کرد: تبریز 2018 حرکتی است تا در نگرش‌ها تغییر به وجود بیاید و تا زمانی که تغییرات ایجاد نشود، موفق نخواهیم بود، نباید به دنبال این باشیم که همه کارها را دولتی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 10 شهریور 97، کد مطلب: 663204:www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
فعلا که به هیچ جا نرسیده! این همه هم هزینه کردین براش هیچی به هیچی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
واقعا امیدوارم تغییر در نگرش رو بوجود بیاره و باعث جذب سرمایه گذار بشه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
دولت چه کاری انجام داده از مردم حالا انتظار دارین ؟ م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین