پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۳۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
رئيس کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران از امکان‌سنجي براي تعيين مکان جديد برای بهشت زهرا(س) خبر داد.

شعار سال: زهرا صدراعظم‌نوري، از انجام مطالعات و امکان‌سنجي براي ايجاد قبرستان در شرق و غرب تهران خبر داد و گفت: بهشت زهرا هم ظرفيتي دارد و حتما بايد ظرفيت افزايش يابد. جلسه‌اي با مسئولان سازمان بهشت زهرا(س) داشتيم تا زمينه‌هاي توسعه بهشت زهرا بررسي شود البته قسمت‌هايي در خود بهشت زهرا توسعه داده شد اما کافي نيست. صدراعظم‌نوري ادامه داد: دو، سه نقطه در شرق و غرب تهران براي ايجاد شعب ديگر بهشت‌زهرا امکان‌سنجي شده است اما هنوز مطالعات و امکان‌سنجي تمام نشده است و به همين دليل نمي‌توانم نام مناطق را اعلام کنم. او با اشاره به اينکه امسال گزارشي از آزار سفيدبالک‌ها نداشته‌ايم، خاطرنشان کرد: آب مصرفي در تهران سالم و باکيفيت است؛ هرچند ممکن است در مناطقي ايراداتي وجود داشته باشد اما مشکلي در شبکه آبرساني وجود ندارد.
نوري ادامه‌ داد: در‌صدد آن هستيم که در ۳۷۴ نقطه از تهران شبکه آبرساني اضطراري را با کمک آبفا ايجاد کنيم. اين مخازن آب اضطراري از طريق پرداخت هزينه مردمي از راه قبوض آب ذيل دو تبصره قانوني امکان‌پذير است.
او با اشاره به اينکه شناسايي مناطق و ساختمان‌هاي ناايمن توسط سازمان آتش‌نشاني ادامه‌ دارد، گفت‌: سازمان آتش‌نشاني ۱۰ هزار پلاک در شهر تهران شناسايي کرده است که بايد اين ساختمان‌هاي ناايمن، ايمن‌سازي شوند. رئيس کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران در ادامه درباره وضعيت پسماند در شهر تهران، خاطرنشان کرد: در قانون مديريت پسماند مصوب سال ۹۳ مسئوليت جمع‌آوري زباله‌هاي عادي بر عهده شهرداري است اما مابقي پسماندهاي خاص مانند زباله‌هاي صنعتي و بيمارستاني بايد توسط توليد‌کننده، سالم‌سازي و بعد توسط شهرداري جمع‌آوري شود. نوري با اشاره به اينکه تعدادي از بيمارستان‌ها اقدامات مؤثري برای سالم‌سازي زباله‌هاي‌شان انجام داده‌اند، گفت‌: بااین‌حال در همه‌جا کار درست پيش نمي‌رود و بايد دستگاه‌هاي ذي‌ربط يعني وزارت بهداشت، به مشکلات رسيدگي کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، شماره: 3233

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین