پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
معاون و جانشین دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: مدیر پشتیبانی امور دام استان به اتهام تخلفات مالی امروز /شنبه/ بازداشت شد.

شعار سال: علی‌اکبر صفرزاده اظهار داشت: آخر وقت کاری امروز مدیر پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان به اتهام تخلفات مالی به ویژه در معاملات دولتی بازداشت شده و برای تکمیل تحقیقات در اختیار اطلاعات سپاه استان قرار گرفته است.
وی افزود: قبلا پرونده ای در ارتباط با شبکه کلاهبرداری در مدیریت پشتیبانی امور دام در دادسرای مرکز سیستان و بلوچستان تشکیل و تعدادی از اعضای این شبکه دستگیر شده بودند که مدیر پشتیبانی امور دام استان نیز امروز در ارتباط با همین موضوع بازداشت شد.
به گزارش ایرنا چند هفته قبل شهردار زابل به همراه هفت نفر از کارکنان شهرداری و یک نفر از اعضای شورای شهر به اتهام تخلفات مالی بازداشت شدند که گفته می شود میزان تخلفات آنان حدود 340 میلیارد ریال اعلام شده است.
چهارشنبه هفته گذشته نیز در راستای مقابله با مفسدان و اخلالگران اقتصادی شبکه ای 15 نفره در سیستان و بلوچستان متلاشی و اعضای این شبکه دستگیر شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 10 شهریور 97، کد مطلب: 83019383:www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین