پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دماوند از برگزاری هشتاد و هفتمین سالگرد ثبت ملی شهر دماوند خبر داد.

شعارسال: شهرام شریفی  در خصوص برنامه های هفته فرهنگی و هفته دولت اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته فرهنگی مقرر شد تمام کارها در ستاد اجرایی هفته فرهنگی اجرا شود به همین جهت اداره میراث فرهنگی برنامه های خود را با همکاری سایر دستگاه های متولی شهرستان هماهنگ کرد.

شریفی در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه اقوام و نمایشگاه صنایع دستی در رودهن و دماوند برپا شده است افزود: جهت برپایی نمایشگاه اقوام و صنایع دستی همکاری هایی با اصناف و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری صورت گرفت و نتیجه این شد که این نمایشگاه ها به بهترین شکل برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه ای به عنوان «شب شهر دماوند» از طرف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این شهر در نظر گرفته شده و اجرا خواهد شد گفت: این برنامه به مناسبت ۸۷ مین سالگرد ثبت ملی شهر دماوند برگزار می شود و ناگفته های دماوند بازگو خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دماوند ۱۳ شهریور را زمان برگزاری هشتاد و هفتمین سالگرد ثبت ملی شهرستان دماوند اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر در برج شبلی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در دومین روز از هفته فرهنگی شهرستان دماوند نمایشگاه دستاورد بانوان کارآفرین و عرضه پوشاک در شهر رودهن و دماوند برگزار شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب: 4392283،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین