پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر نقش مردم در شناسایی محتکران و نظارت بر بازار گفت: مردم استان در صورت شناسایی و معرفی محتکران، جایزه دریافت می کنند.

شعار سال: محمدرضا خباز روز یکشنبه در همایش ماده شش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت : مردم با ارائه گزارش های احتکار به سامانه 124 و یا سامانه 135 می توانند از جایزه تشویقی منظور شده، برخوردار شوند.

وی، احتکار کالاهای مورد نیاز مردم، به ویژه در این شرایط را بی انصافی خواند و گفت: نباید نسبت به گرانفروشی ها و وضعیت بازار بی تفاوت و تماشاچی بود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم ارتقای آگاهی مصرف کنندگان نسبت به حقوق خود گفت: قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این استان بخوبی اجرایی نشده است.

وی اظهار داشت: مصرف کنندگان بویژه اکنون که در شرایط سخت هستیم، نیاز به مشاوره حقوقی دارند و باید نسبت به حقوق خود بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به عضویت هزار و 861 نفر در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استان، افزود: اگر این اعضا تا کنون آموزش های لازم را دیده بودند، اکنون در بازار مشکلی نداشتیم.

وی از اعلام آمادگی سپاه برای نظارت بر بازار و جلوگیری از احتکار و اختفای کالاها خبر داد و گفت: سپاه اعلام کرده که 150 نیرو را برای نظارت بر بازار استان در اختیار قرار می دهد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اگر نظارت نباشد، وضعیت بدتر می شود، گفت: آنچه اکنون سبب گلایه مردم شده و می تواند سبب فاصله میان مردم و حاکمیت شود، نبود نظارت و تفاوت نرخ از مغازه ای تا مغازه دیگر است.

در این همایش از 22 تن از افراد برگزیده در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان قدردانی شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کد مطلب: 748521، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین