پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۲
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۵ ماهه نخست امسال با تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خودکفایی ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان اردبیلی ایجاد می‌شود.

شعارسال: منصور سیفی در جلسه اجرای طرح اشتغال در اردبیل اظهار داشت: در 5 ماهه نخست امسال با تخصیص 100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خودکفایی 600 فرصت شغلی برای مددجویان اردبیلی ایجاد می‌شود که این میزان تسهیلات نقطه عطفی برای خروج مددجویان از چرخه حمایتی است.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح به عنوان یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد استان است بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما رساندن مددجویان به مرحله خودکفایی است تا بتوانند با ورود به بازار کار بدون نیاز به حمایت زمینه توسعه اقتصادی را فراهم کرده و همگام با استعداد و مهارتی که دارند پیشرفت کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح نیازسنجی مددجویان در بازار کار نیز گفت: ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی و نیز فراگیری مهارت‌های لازم می‌تواند آنان را در مسیر خوداتکایی قرار دهد که در این زمینه در تلاش هستیم تا با ایجاد زمینه و بسترهای لازم توانایی مددجویان برای رسیدن به استقلال اقتصادی را در استان فراهم کنیم.

سیفی تصریح کرد: ارائه بیش از 54 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال تویز بانک‌های عامل توانسته هم‌اکنون 340 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد استان را به مرحله خودکفایی برساند که این مسئله در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی برای ما است و تلاش بر این است تا پایان امسال 100 درصد اعتبارات تخصیصی بانک‌های عامل را جذب کنیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون 265 مددجوی این مجموعه نیز با برخورداری از تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت صاحب شغل شده‌اند و به عنوان یک رویکرد اساسی برای ایجاد بازار کار مناسب برای مددجویان هستیم تا بتوانیم آن طور که باید در اشتغال‌زایی مددجویان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11شهریور1397 ، کدخبر: 1818791: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا چند وقتی هست که داره به مددجوها به خوبی رسیدگی میشه! فقط مشکل اینجاست که این ها دیگه مددجوی جدید نمی پذیرن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
باز خدا خیر بده این کمیته امداد رو تا ذره ای یار رو از رو دوش مردم اسیب پذیر برمیداره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
خیلی خوبه این تسهیلات بیشتر بشه حمایت بیشتر بشه اشتغال بالاتر میره کارافرینی هم میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین