پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۶۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهری در استان بوشهر توسعه می‌یابند.

شعارسال:  سعید زرین‌فر بعد از ظهر یکشنبه در سیزدهمین جشنواره تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از تعاونی‌های استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و مدیریت ارشد استان بر این موضوع تاکید دارد.

وی گفت: برای توسعه تعاونی‌ها تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما به جایگاه اصلی خود نرسیده است و یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها فرهنگ‌سازی است که باید تلاش‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اقتصادی کشور به‌ویژه در مناطق روستایی و عشایری تعاونی است.

وی تصریح کرد: تأثیر بخش تعاونی بر بهبود فرهنگ کار جمعی در اقتصاد بسیار مهم است زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد توسعه تعاونی‌ها و رفع مشکلات آن‌ها راه مؤثری برای ارتقای فرهنگ کار جمعی است و در خیلی از کشورها ازجمله آلمان ۸۰ درصد اقتصاد این کشور مبتنی بر صنایع کوچک و متوسط است.

زرین‌فر تأکید کرد: یکی از کارهایی که باید انجام دهیم الگوسازی و معرفی شرکت تعاونی‌های موفق استان بوشهر از طریق صداوسیما به مردم است که این امر سبب توسعه فرهنگ تعاون و اشتغال‌زایی در جامعه می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان این‌ که با همدلی و هم‌افزایی مدیران، زمینه ارتقا و پیشرفت کشور حاصل می‌شود خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه وزارت کشور با وزارت تعاون برای ایجاد شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهری امضاء شده که نقش بسیار مهمی در توسعه منطقه‌ای دارد.

وی افزود: در سه شهرستان بوشهر، دشتستان و دشتی سه تعاونی توسعه و عمران شهری ایجاد شده که می‌توانند در توسعه شهرستان‌ها کمک کند.

زرین فر بیان کرد: در کارگروه رفع موانع تولید سال گذشته در استان بوشهر ۱۱۹ جلسه تشکیل و ۷۰۰ مصوبه داشته است که بخشی از مصوبات در حوزه شرکت‌های تعاونی است و نگاه ما در کارگروه حمایت از شرکت تعاونی‌ است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کدخبر:4392265 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
باشه کی اونوقت ؟؟ ما تا با چشم خودمون نبینیم باور نمیکنیم
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
این توسعه ها خیلی از نظر اشتغالزایی به نفع مردم بوشهر در میاد.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین