پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
استاندار مرکزی گفت: باید از خودتحریمی دست بکشیم و از آن عبور کنیم، اگر مردم سرمایه گذاری نکنند دست و پای دولت بسته خواهد ماند.

شعار سال: سیدعلی آقازاده در جمع منتخبین ساوه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 79 پروژه با رقم 120 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی برای 541 نفر در این سفر افتتاح و 17 پروژه نیز کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این پروژه ها موجب تقویت اقتصاد و کاهش نرخ بیکاری می شود، افزود: ساوه برخی بدعت ها و رکوردها را جابجا می کند و از توان همه افراد و نخبگان بویژه از ظرفیت 30 درصدی بانوان طبق برنامه ششم توسعه استفاده می کند.

آقازاده توجه ویژه به جمعیت زنان و مدیریت بانوان را جزو شاخص های مثبت فرهنگی شهرستان ساوه دانست و افزود: ساوه سر پیکر استان مرکزی است و یک پیکر نمی تواند بدون سر زنده باشدوی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی بسیاری از مشکلات شهرستان را برطرف خواهد کرد، افزود: اتفاقات خوبی در این شهرستان در حال وقوع است.

آقازاده با بیان اینکه در شرایط سختی قرار داریم و روزهای سخت را نیز پیش رو داریم، افزود: در این شرایط باید به توانمندی های داخلی تکیه کرد، تجربه نشان داده است که اعتقاد به اراده و توان داخلی توانسته است در بدترین شرایط و روزها توفیقات بسیاری را نصیب کشور کند.

وی با اشاره به نوسانات قیمت ها و افزایش قیمت های اخیر اظهار کرد: این نوسانات باعث شده است که هم کارگر و هم کارفرما هر دو آسیب ببینند. در چنین شرایطی تنها با وحدت ملی و همت جمعی می توان برای این کشور حماسه آفرینی کرد.

آقازاده با تاکید بر اینکه امیدمان نباید به بیرون از مرزها باشد، گفت: هرچند که مذاکره نتایج خوبی داشته باشد، اما باید در فضای عادلانه و خارج از افکار تحمیلی و دیکته ای صورت بگیرد.

وی بر لزوم تلاش برای توسعه شتابان ساوه با توجه به ظرفیت های متعددی که در این شهرستان وجود دارد، تاکید کرد و افزود: صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی تاثیرگذار در توسعه شهرستان به صحنه بیایند و به تقویت رونق اقتصاد کمک کنند .

آقازاده با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی و دامداری کمتر تحت تاثیر تحریم است بر این اساس توسعه فعالیت های کشاورزی و دامی باید در دستور کار فعالان اقتصادی قرار گیردوی اظهار کرد: باید از خودتحریمی دست بکشیم و از آن عبور کنیم. اگر مردم سرمایه گذاری نکنند دست و پای دولت بسته خواهد ماند.

آقازاده افزود: حدود 12 درصد از نقدینگی جامعه جزو درآمد دولت است و دولت به تنهایی نمی تواند جوابگوی نیاز کشور باشد بلکه باید بخش خصوصی به کمک دولت بیاید تا مشکلات کمتر شود .

به گفته وی، حسن مدیریت و تدبیر مناسب از سوی دولت و همکاری مردم در مواقع حساس اقتصادی راهکار اصلی برون رفت از مشکلات اقتصادی است تا نوسانات ارز و سکه و‌ گرانی بوجود نیاید.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کد مطلب: 748592، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
واقعا کار به جایی رسیده که بدون کمک مردم دولت نمیتونه قدم از قدم برداره!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین