پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور گفت: پیشگیری از ارتکاب جرم در کشور نداریم و همین مسئله سبب شده هر چقدر با تخلفات برخورد می شود باز هم به نتیجه دلخواه نرسیم

شعارسال:رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور گفت: پیشگیری از ارتکاب جرم در کشور نداریم و همین مسئله سبب شده هر چقدر با تخلفات برخورد می شود باز هم به نتیجه دلخواه نرسیم.

علی طالبی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بازرسی منطقه ۴ اظهار داشت: بر اساس کمیسیون ماده ۱۰۰ ناظر و پلیس ساختمان دو عامل پیشگیری از تخلفات است و این درحالی است که ما هیچگاه این دو عامل را اجرایی نکرده ایم.

وی بیان داشت: با وجودی که همواره شاهد مبارزه با رشوه و رشوه‌خواری از سوی بازرسین هستیم و آنها با استناد و استدلال کار می کنند اما نتایج خوبی را شاهد نیستیم.

رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور با بیان اینکه امروز نگرانی از بابت حاشیه نشین ها در شهرها، مشکلات و معضلات آنها وجود دارد، گفت: جلب رضایت مردم، وظیفه امروز ماست تا بتوانیم از این طریق شاهد افزایش کمک مردم به نظام باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت و ارزیابی عملکرد دغدغه کنونی ما به شمار می رود که نیاز به یک برنامه ریزی جدی دارد، افزود: شاخصه‌های ارزیابی که امروز در دست داریم نزدیک به واقعیت، استاندارد و ارزشیابی‌های منطقی نیست.

طالبی با اشاره به اینکه باید به سمتی برویم که به ارزیابی و ارزشیابی دوام و قوام بیشتری بدهیم، تصریح کرد: مدیرانی که به میز خدمت خود توجه نداشته باشند باید به‌عنوان متخلف معرفی شوند.

وی با بیان اینکه سعی شده تا درصدی از سختی کار به کارمندان بازرسی تعلق گیرد، گفت: بسیاری از مردم نمی‌دانند وظیفه‌شان چیست از طرفی هم کارکنان نمی‌دانند چه وظیفه‌ای دارند و همین باعث نارضایتی مرد و ناراحتی کارکنان می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13شهریور 97، کدخبر: 4394191،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین