پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۰۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴
رییس جمهور، لایحه درآمدهای پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را جهت طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال نمود.

شعارسال: با عنایت به اینکه گسترش جمعیت شهرها و ایجاد نیازهای جدید در روستاها و توسعه روابط اجتماعی و محدوده مناطق مذکور، مطالبات و نیازهای روزافزونی را در پی داشته است، ضروری است شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز به منظور ارایه خدمات شایسته‌تر، از درآمدهای مشخص‌تر و پایدارتری برخوردار باشند. لذا در راستای ایجاد درآمدهای پایدار و تنظیم‌گری در زمینه هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از طریق روش‌هایی مانند کاهش وابستگی به درآمدهای غیرمستمر از جمله درآمد ساخت و ساز، تعیین سازوکار مؤثر برای کسب عوارض و درآمدهای قانونی، ایجاد وحدت رویه در وضع عوارض توسط شوراهای اسلامی، ساماندهی توزیع عوارض ناشی از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و کمک‌های مالی دولت، لایحه درآمدهای پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که در جلسات هفتم و دهم مرداد 1397 به تصویب هیئت وزیران رسیده است برای طی تشریفات قانونی مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

لازم به ذکر است متن مشترک و مورد تفاهم پیش نویس این لایحه توسط وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و کشور تهیه و برای طرح در هیئت وزیران به دفتر هیئت دولت ارسال شده بود.

مشاهده متن

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شناسنامه قانون، تاریخ انتشار: 10مرداد1397 ، کدخبر: 4842: shenasname.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
امیدوارم این طرح عکلی بشه البته اگه ی ادم سودجو به فکر منافع خودشون نباشن
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
امیدوارم واقعا این طرح ها عملی شه و نتیجه مورد انتظار رو بگیرن.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
تا زمانی که امثال اینا باشن نمیشه عملی کرد
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین