پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: انتقاد از مسئولان به‌معنای تخریب آن‌ها نیست.

شعار سال: آیت‌الله فلاحتی امشب در یادواره شهید محراب "میرصادق حبیب‌زاده" و شهدای محله "نقره‌دشت" در رشت اظهار داشت: افرادی که در طول تاریخ توانستند در کنار پیامبران ایستادگی کنند افرادی قوی اراده و به دور از سستی بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه یکی از معیارهای پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت است عنوان داشت: به یاد داریم که منافقان در محلات شهر رشت پایگاه داشتند و شرایط بدی را برای مردم ایجاد کرده بودند.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه امروز منافقان آواره کشورهای اروپایی شدند و دنبال لاشه‌ای هستند تا از آن ارتزاق کنند ابراز داشت: امروز ایستادگی ملت ایران نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه براساس آیات قرآن کریم خداوند متعال از ملت‌هایی که در برابر کافران ایستادگی کنند حمایت می‌کند تصریح کرد: وحدت ملت ایران، حمایت‌های الهی و رهبری امام خمینی(ره) عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف میان مردم سبب می‌شود تا ملت‌ها از هم گسسته شوند خاطرنشان کرد: تفرقه، نبود رهبر هوشیار و عدم اتحاد سبب شکست خوردن انقلاب کشورهایی مانند مصر و لیبی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تسلیم نشدن در برابر ظالمان را یکی از ویژگی‌های یاران و حامیان پیامبران الهی دانست و گفت: به گفته خداوند متعال جامعه برتر جامعه‌ای است که مردم آن در برابر ظلم تسلیم نشوند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه امروز ملت ایران در برابر تمام ظالمان و مستکبران ایستاده است ابراز داشت: جمهوری اسلامی در طول تاریخ با حوادثی مانند فتنه 88 و جنگ هشت ساله مواجه شده است که اگر کشورهای دیگر با آن مواجه می‌شدند از هم می‌پاشیدند.

امام جمعه رشت امام خمینی(ره) را رهبری عالم و هوشیار دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران تمام مشکلات را برای رضای خدا تحمل کرده است و باید بدانیم که علت ماندگاری خون شهدا و ارزش‌های اسلامی و انقلابی همین رضای الهی است.

وی با اعلام اینکه امروز تمام دشمنان انقلاب اسلامی در کشورهایی مانند ترکیه، آذربایجان و افغانستان جلسه می‌گذارند تا مردم را دچار یاس کنند افزود: در حال حاضر تمام دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به آن با هم متحد شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه انتقاد از مسئولان به‌معنای تخریب آن‌ها نیست خاطرنشان کرد: باید بدانید که اگر فردی به جای انتقاد به دنبال تخریب مسئولان بود در مسیر دشمنان گام برداشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14شهریور 97، کدمطلب: 1821553، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین