پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
تظاهرات ساکنان استان بصره عراق در اعتراض به اوضاع بد خدمات رسانی طی روزهای اخیر تشدید شد و فرماندهی عملیات بصره امروز منع رفت و آمد در استان بصره را اعلام کرد.در بیانیه فرماندهی عملیات بصره آمده است که این منع رفت و آمد از امروز آغاز می شود و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
شعارسال:به نقل از المیادین، فرماندهی عملیات بصره امروز منع رفت و آمددر استان بصره را اعلام کرد.

در بیانیه فرماندهی عملیات بصره آمده است که این منع رفت و آمد از امروز آغاز می شود و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. در این بیانیه از شهروندان عراقی خواسته شده است همکاری های لازم را با نیروهای امنیتی انجام دهند.

تظاهرات ساکنان استان بصره عراق در اعتراض به اوضاع بد خدمات رسانی طی روزهای اخیر تشدید شد و معترضان در واکنش به کشته و زخمی شدن شماری از معترضین، ساختمان استانداری را به آتش کشیدند.

اعتراضات خشونت بار در بصره در جنوب عراق در حالی وارد سومین روز خود می شود که بر اساس یک آمار رسمی تاکنون ۹ کشته و ۱۰۴ مجروح بر جای گذاشته است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15شهریور 97، کدخبر: 4395995، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین