پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک با مشکلات فراوانی روبه‌رو است، گفت: اصل طرحی که مطرح شد خوب به نظر می‌رسید ولی به‌دلیل عجله برای اجرا، زیرساخت‌های لازم، آن‌طور که باید و شاید آماده نشد

شعارسال: محمد علیخانی ، با بیان اینکه شورای ترافیک به دنبال بازنگری طرح ترافیک جدید در نیمه دوم سال خواهد بود، اظهار کرد: شورای شهر تهران به‌عنوان ناظر، وظایف خود را در این‌باره انجام خواهد داد و در حال حاضر گزارش‌ها، مکاتبه‌ها و تذکرهایی که در صحن شورای شهر ارائه می‌شود، در راستای انجام وظیفه نظارتی شورا است.

وی، اضافه کرد: در مصوبه آمده بود که بعد از 6 ماه در مورد طرح زوج و فرد هم تصمیم‌گیری‌های لازم انجام خواهد شد؛ چون تعیین محدوده در قانون برعهده شورای عالی ترافیک گذاشته شده است لذا شورای شهر در این بخش دخالتی نمی‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در کمیسیون مذکور موضوعات مربوط به طرح ترافیک مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: متأسفانه تا این لحظه طرح ترافیکی که اجرایی می‌شود با مشکلات زیادی مواجه است. اصل طرحی که مطرح شد، خوب به‌نظر می‌رسید، ولی به‌دلیل عجله برای اجرای آن زیرساخت‌هایش آن‌طور که باید و شاید آماده نبود و اشکالاتی که امروز با آن مواجه هستیم، بخش زیادی به‌همین دلیل است.

علیخانی ادامه داد: بخش دیگری از مشکلات، به‌دلیل عدم رعایت مصوبات شورای شهر تهران است؛ برای مثال درآمد حاصل از این طرح به خزانه شهرداری تهران هنوز واریز نشده است و به‌دلیل نقص زیرساخت‌ها، حتی با کاهش درآمد هم مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به برخوردهای نامناسب در شیوه اجرا عنوان کرد: شیوه اجرای نادرست این طرح، باعث نارضایتی برخی از اقشار جامعه شد؛ باید به‌دنبال این باشیم که این مشکلات را به گونه‌ای رفع کنیم. در واقع در راستای اجرای این طرح اتفاق جدیدی نباید به‌وقوع بپیوندد و تنها باید اشکالات موجود را رفع کنیم. در هر بخشی که بازنگری انجام می‌دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که کارها ناقص و سلیقه‌ای انجام شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: مشکلاتی که امروز به وجود آمده، تنها به دلیل عدم رعایت قوانین، مصوبات و سلیقه‌ای رفتار کردن افراد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 16 شهریور 97، کدمطلب: 431200،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
هیچوقت با برنامه ریزی جلو نمیریم مدیریت درستی نداریم
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین