پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
عملیات اجرایی نخستین مرکز جامع اورژانس و خدمات درمانگاهی کشور با اعتبار 60 میلیارد ریال و با حضور استاندار هرمزگان در درگهان قشم آغاز شد.

شعار سال: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان روز پنجشنبه در برنامه آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: در این مرکز بخش های مختلفی از جمله چشم پزشکی، ارولوژی، عمل های سرپایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و خانه پزشک پیشبینی شده است.

ادامه داد: برای این مرکز بین20 تا 25 تخت در نظر گرفته شده است و اگر بیمار به خدمات بیشتری نیاز داشت به مراکز بیمارستانی منتقل می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: مرکز جامع اورژانس و خدمات درمانگاهی همه خدمات اورژانسی را به مردم در مدت 24 تا 48 ساعت ارائه می دهد.

مرکز جامع اورژانس و خدمات درمانگاهی درگهان در دو هزار و 640 متر مربع و با یک هزار و 100 متر مربع زیربنا طراحی شده است که اعتبار آن به طور کامل توسط خیران تامین و در مدت دو سال احداث می شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یک هزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 15 شهریور 97، کد مطلب: 83024695، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین