پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۷۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
مرادی، نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان: من از کارخانه لاستیک بارز درخواست جذب بستگان خودم را ندارم بلکه درخواست من برای جذب افراد بیکار دو شهرستان قروه و دهگلان است که مردم به شدت ناراضی هستند و اگر این وضعیت ادامه یابد به ضرر کارخانه است.

شعارسال: علی محمد مرادی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار داشت: به نظر می رسد بیشتر نیروی استخدام شده در این کارخانه غیر بومی است و با توجه به اینکه این کارخانه متعلق به این استان است، باید نحوه استخدام و به کارگیری نیروی کاری مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد.

وی ضمن نگرانی شدید از عدم جذب جوانان فارغ التحصیل دانشگاه و بیکار شهرستان های قروه و دهگلان، افزود: من به عنوان وکیل مردم دو شهرستان حامل خواسته و پیام آنان هستم که چرا کارخانه لاستیک بارز در زمین دهگلان احداث شده اما از نیروی بیکار شهرستان بکارگیری نمی کند.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه در هر ثانیه ۵۰ لیتر آب زیر زمینی منطقه هدر می رود، ما از این مشکلات چشم پوشی کرده ایم که حداقل از نیروی بومی منطقه استفاده شود اما اینگونه نیست.

مرادی در ادامه یادآور شد: من از کارخانه لاستیک بارز درخواست جذب بستگان خودم را ندارم بلکه درخواست من برای جذب افراد بیکار دو شهرستان قروه و دهگلان است که مردم به شدت ناراضی هستند و اگر این وضعیت ادامه یابد به ضرر کارخانه است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم از مسئولان کارخانه لاستیک بارز گله مند هستند، گفت: افرادی که به مدیر کارخانه مشورت می دهند مشورت درستی نمی دهند.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بسیار سخت جذب نیرو در این کاخانه افزود: دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد در این کارخانه جذب نشده که این دلیل بر سخت بودن شرایط است و اگر خواهان کمک هستید باید حداقل در فاز دوم جذب نیرو از این دو شهرستان صورت گیرد.

مرادی در پایان اظهار داشت: من برای اتمام حجت آمده ام که اگر از نیروی بیکار دو شهرستان جذب نشود از طریق وزارتخانه دستور تحقیق و تفحص برای کارخانه در خصوص نحوه استخدام نیرو خواهم گرفت که چرا نیروی بومی بسیار کم جذب شده و اکثر نیروی شاغل کارخانه غیر بومی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کد خبر: 4396810 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
ا.ف75
ای کاش در تموم کارخانه ها این تحقیق صورت بگیرد تا خیلی چیزها مشخص بشه برای مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
باید به همه ی جهات فکر کرد تا یک موقع اوضاع کارخونه هامون دیگه بدتر از این نشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین