پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی بزرگراه تبریز - هریس - اهر در سه قطعه با افزایش دستگاه های راه‌سازی به خوبی پیش می‌رود.

شعارسال: مجید خدابخش در بازدید هفتگی خود از عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- اهر، گفت: حدود 5 کیلومتر در این طرح گلوگاه سنگی وجود دارد که این امر روند عملیات اجرایی را با مشکل مواجه کرده بود که هم اکنون به 80 درصد پیشرفت رسیده است.

وی با بیان اینکه در قطعات بعدی این بزرگراه عملیات آسفالت‌ریزی انجام می شود، یادآوری کرد: نبود قیر مشکلاتی برای آسفالت‌ریزی این بزرگراه ایجاد کرده که با همراهی و پیگیری نماینده اهر و هریس در مجلس این مشکل نیز رفع می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: بزرگراه تبریز - هریس - اهر 90 کیلومتر است که 45 کیلومتر از آن بهره‌برداری شده و 45 کیلومتر دیگر با ماشین‌آلات پیشرفته در حال اجراست.

خدابخش ادامه داد: امید است تا پایان سال 30 کیلومتر دیگر نیز آماده و آسفالت‌ ریزی شود تا مردم بتوانند از این جاده برای تردد استفاده کنند و به این ترتیب تنها 15 کیلومتر از این جاده برای سال 98 باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اعتبار 130 میلیاردی بزرگراه تبریز- اهر گفت: این پروژه اولویت‌دار محدودیت اعتباری ندارد و پیمانکار پروژه هر قدر نیاز داشته باشد و بتواند جذب کند از طریق اسناد خزانه تخصیص می‌یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کد خبر: 750979 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
خدا کنه تا اخر هم به خوبی پیش بره نه اینکه بعد اینکه نصف پروزه پیش رفت بگن بوجه تموم شده وپروژه بخوابه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین