پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
استاندار قم گفت: امروز با یک فرایند کم‌هزینه و کوتاه مدت می‌توان یک جریان به راه انداخت به همین دلیل نیز پدافند غیرعامل باید در زمینه‌هایی که اولویت دارد ورود کرده و برای حل مشکلات راه‌حل ارائه دهد.

شعارسال: سیدمهدی صادقی در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر شیوه‌های جلوگیری از تهدید‌ها با گذشته بسیار متفاوت شده است و تهدید‌ها به جنگ اقتصادی و نیابتی تغییر کرده و با اهداف مشخص صورت می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر رویکرد‌های هشتگانه پدافند غیرعامل باید موضوعات جدید نیز در نظر گرفته شود و نباید تنها به این موارد هشتگانه اکتفا کنیم به عنوان مثال با خروج آمریکا از برجام که در شرایط جامعه تاثیرگذار بوده و شرایط حال حاضر نشان می‌دهد که پدافند غیرعامل نباید تنها به بخش سخت توجه کند چراکه امروزه دشمنان بدون ورود به جنگ سخت و با جنگ‌های اقتصادی و روانی مردم و کشور‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند.

استاندار قم با اشاره به گرانی‌های موجود در کشور خاطرنشان کرد: گرانی‌هایی که در حال حاضر در کشور مشاهده می‌شود متأثر از وضعیت اقتصادی و تحریم‌های دشمنان است و همین مسئله نشان می‌دهد که باید یک نگاه و رویکرد جدید در حوزه پدافند غیرعامل ایجاد شود.

وی افزود: متاسفانه در شرایط فعلی کشور برخی از عوامل و اقدامات به آسیب‌ها و جنگ روانی دشمن دامن می‌زند و برخی از مسائل تبدیل به یک وضعیت روانی و ذهنی در کشور می‌شود و کمبود برخی از کالا‌ها نیز در افزایش فشار روانی در مردم موثر است که این موارد باید در پدافند غیرعامل پیش‌بینی‌ شود.

صادقی با تأکید بر ورود پدافند غیرعامل به عرصه‌های مختلف بیان کرد: امروز با یک فرایند کم‌هزینه و کوتاه مدت می‌توان یک جریان به راه انداخت به همین دلیل نیز پدافند غیرعامل باید در زمینه‌هایی که اولویت دارد ورود کرده و برای حل مشکلات راه‌حل ارائه دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کد خبر: 750893 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اینک مسیولیین از مزدم توقع دارن متحد باشن و پشت دولت باشن به همون اندازه درسته ک مردمم توقع دارن مسیولیین به فکر حل مشکلات باشن و شفاف سازی کنن وقتی این وزنه بالا و پایین شه پس دیگه حرفی باقی نمیمونه.. م.ق75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
ا.ف75
این نیاز واقعا حس میشه که ما بتونیم توسط یه ارگانی به شکل مناسب با جنگ هاب روانی دشمن مقابله کنیم
ناشناس
Germany
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
اگه فرایندها واقعا کم هزینه و کوتاه مدت باشه باید مورد توجه قرار گرفته باشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین