پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۵۵۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
معاون فرهنگی وزیر علوم از بازنگری تمامی آیین‌نامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی خبر داد و گفت: این بازنگری به منظور رفع نواقص و افزایش مشارکت دانشجویان صورت می گیرد.

شعارسال: دکتر غلامرضا غفاری، ضمن بیان این مطلب از بازنگری آیین‌نامه‌ فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم خبر داد و اظهار کرد: معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها در نشست اخیر خود مباحثی را در خصوص فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها مطرح و کاستی‌های این حوزه و آیین‌نامه‌های فرهنگی را بیان کردند، بنابراین برخی از این آیین‌نامه‌ها در حال بازنگری است.

وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اهداف بازنگری آیین نامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها، گفت: هدف ما این است که امکان و فرصت بیشتری را برای مشارکت دانشجویان، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آنها در دانشگاه‌ها فراهم کنیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد: در حال حاضر برخی از آیین‌نامه‌های فعالیت‌ فرهنگی دانشجویان نظیر (آیین‌نامه‌ انجمن‌های علمی) بازنگری و به منظور اجرایی شدن به دانشگاه‌ها ابلاغ نیز شده است، چند آیین‌نامه دیگر نظیر آیین‌نامه کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی نیز در حال بررسی است.

غفاری خاطر نشان کرد: به توجه به اینکه آیین‌نامه‌های فعلی در ستاد وزارت علوم در حال بررسی است مسایل حقوقی این آیین‌نامه‌ها با مشاورین حقوقی در میان گذاشته می‌شود و در نهایت مجدد آیین‌نامه‌های بازنگری شده را با معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها در میان می‌گذاریم تابتوانیم آیین‌نامه‌ای داشته باشیم که کمترین مشکل را داشته باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18شهریور1397 ، کدخبر: 97061708641: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
واقعا نیازه که ی تغییراتی داده بشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین