پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
این حملات هوایی باعث آتش سوزی های بزرگی در منطقه شده در حالی که اطلاعات مربوط به احتمال کشته و زخمی شدن افراد نیز در دست بررسی است.

شعار سال : وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که یکی از مناطق مرزی واقع در شرق سوریه هدف بمب های فسفری جنگنده های آمریکا قرار گرفته است.
 به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، وزارت دفاع این کشور شامگاه امروز (یک شنبه) در بیانیه ای که از سوی سپهبد «ولادیمیر ساوچنکو»، رئیس مرکز «حمیمیم» برای آشتی میان طرف های درگیر در سوریه صادر شده، اعلام کرد که دو هواپیمای مدل اف-۱۵ متعلق به نیروی هوایی آمریکا روز گذشته با استفاده از بمب های فسفری، منطقه «هجین» در استان مرزی دیر الزور در شرق سوریه را بمباران کردند.
بر اساس این گزارش، وزارت دفاع روسیه در این باره تاکید کرد که این حملات هوایی باعث آتش سوزی های بزرگی در منطقه شده در حالی که اطلاعات مربوط به احتمال کشته و زخمی شدن افراد نیز در دست بررسی است.
سپهبد ساوچنکو در بیانیه خود همچنین یادآور شده که بر اساس پروتوکول الحاقی به کنوانسیون سال ۱۹۴۹ ژنو، استفاده از سلاح های حاوی فسفر سفید ممنوع است.

شعار سال، با اندکی تلیخص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری شفقناتاریخ انتشار:18 شهرور 1397 کد خبر:625440 fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
ا.ف75
خب اینم از حمله امریکا به سوریه که این همه منتظرش بودیم! خدا اینده جهان رو به خیر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین