پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
با پایان فصل برداشت برنج در بسیاری از مناطق کشور، کشاورزان گیلانی با پایان دادن به زراعت در شالیزارهای خود، در انتظار دریافت دستمزد زحمات یک‌ساله خود هستند.

شعار سال: سالی که با دست‌وپنجه نرم کردن این قشر پرتلاش با مشکلاتی همچون کمبود آب در فصل برداشت، افزایش قیمت‌های نهاده‌های کشاورزی، انواع کود مصرفی و هزینه‌های روزافزون کاشت سپری شده‌است. اکنون در پایان کار به دلیل واردات بی‌رویه هر ساله برنج، نبودن تعرفه قیمتی مشخص و به‌دنبال آن هجوم دلالان به بازار نابسامان عرضه برنج داخلی، کشاورزان بیش از سالیان گذشته دغدغه بازار فروش و قیمت محصول خود را دارند.
این در حالیست که بخش قابل توجهی از برنج تولیدی کشورمان در سالیان گذشته به دلایل مذکور با قیمتی توافقی و بسیار پایین‌تر از نرخ معمول از کشاورزان خریداری شده و با احتکار در فصل برداشت، مدیریت گسست برخی فصول و افزایش تورم و قیمت ناگهانی در فصول دیگر، نارضایتی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالای اساسی را به‌همراه داشته‌است.

















شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 15 شهریور 97، کد مطلب: 13970614001062:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
اینکه در تموم استان ها به جز استان های شمالی برداشت و کشت برنج رو ممنوع کردن واقعا خیلی به نفع کشاورز های مازنی شد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین