پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۶۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: زائرین اربعین حسینی برای اخذ روادید نیازی به حضور در کنسولگری عراق در مشهد ندارند.

شعارسال: سید جواد حسینی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی هماهنگی اربعین سال ۹۷ اظهار کرد: زائران نیاز به حضور در کنسولگری عراق برای درخواست ویزا ندارند وباید اطلاع رسانی های لازم برای چگونگی ثبت نام در سامانه ملی اربعین حسینی ( سماح) و کارگزاری های مورد تایید در مشهد و شهرستان ها انجام شود.

وی افزود:۲۷۳ دفتر کارگزاری در استان ثبت نام زائران پیاده اربعین حسینی (ع) را بر عهده دارند و در همین راستا برخورد با دلالان و سودجویان از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه متولیان امر قرار داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اربعین حسینی (ع) بزرگترین مانور دینی مسلمانان است و دشمن تلاش می کند تا این تجلی گاه وحدت را بر هم زند و یا نگذارد به بهترین شکل برگزار شود. آلوده جلوه دادن دامان زائران مسلمان خارجی با القا تبلیغات ناصحیح و حمله به کنسولگری ایران در بصره در آستانه اربعین حسینی (ع) در این راستا است.

وی تاکید کرد: هماهنگی لازم برای رفع موانع اسکان و تغذیه زائران در کربلا و سامرا انجام شده است و ۵۰ موکب برای ارائه خدمات در نجف، کربلا ، کاظمین و سامرا آماده پذیرایی از زائران بوده که سهم استان ۶۵ هزار نفر است.

حسینی بیان کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز در کشور و به منظور کاهش هزینه ها، باید مایحتاج مورد نیاز در ایران تهیه و به عراق ارسال شود همچنین توجه به موضوعات فرهنگی زائران نیز ضروری است و باید برنامه ریزی برای حضور فعال روحانیون در موکب ها نیز صورت گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کدخبر:4398168 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
تو شرایط فعلی بهتر نیست تو کشور یمونین امام حسین که اونجا نیست!!! امام همیشه و در همه حال حضور داره به تمام اعمال ما نظارت دارن نیازی به عزاداری ما ندارن بیاین دست فقرا و نیازمندان رو بگیرین
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
با این اوضاع اقتصادی خدا کنه مراسم پیاده روی عین سال های قبا با شکوه برگزار بشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
مایحتاج مورد نیاز مگه تو خود ایران پیدا میشه :))) ما تو رفع نیازهای خودمون موندیم بعد دقیقا میخوان از کجا بیارن ببرن عراق برا زایرامون؟ م.ق75
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا این عراقی ها این مدت انقدر به ایرانی ها جفا کردن از هر لحاظ که ادم دلش نمیکشه بخواد کربلا هم بره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
حالا که مردم دارن میرن امیدوارم شرایط مناسب براشون محیا بشه و در کمال عزت و احترام سفرشونو به پایان برسونن
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین