پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقلیم کردستان باید باقی‌مانده تروریست‌ها را تحویل جمهوری اسلامی ایران بدهد، چرا که اینها مجرم هستند و اگر نمی‌توانند آنها را به ما تحویل دهند، باید از کشورشان اخراج کنند.

شعار سال: سردار سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات اخیر در اقلیم کردستان عراق و تحرکات گروه‌های تروریستی گفت: مسئولان کردستان و حزب منحله دموکرات عراق در سال 75 متعهد شدند که در ایران عملیات انجام ندهند، متاسفانه از سال گذشته این عهد شکسته شد و به تحریک آمریکا و برخی از کشورهای منطقه عملیات‌های مختلفی انجام شد که این برای ما قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد: اقلیم کردستان تلاش کرد که از فعالیت‌های آنها در ایران ممانعت کند، اما به دلیل اینکه گروهک‌های تروریستی توسط دیگران تحریک می‌شدند، از این امر نافرمانی کردند و این موضوع برای ما قابل تحمل نبود، دولت عراق و حکومت اقلیم کردستان نباید اجازه دهند که در آنجا مقرهایی ایجاد شود تا علیه کشور همسایه ناامنی ایجاد کنند.

سردار باقری تاکید کرد: اگر واقعیت را بخواهید اقلیم کردستان باید باقی‌مانده اینها را تحویل جمهوری اسلامی ایران بدهد، چرا که اینها مجرم هستند و اگر نمی‌توانند آنها را به ما تحویل دهند باید از کشورشان اخراج کنند و ما پای این موضوع ایستاده‌ایم و اگر اتفاقات ناهمساز ادامه پیدا کند، اتفاقی که درباره تهاجم به مرکز اینها افتاد و مجرمان و فرماندهان مجرم آنها به سزای اعمالشان رسیدند، می‌تواند تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: این حق دفاع از خود است و ملت ایران از حق خود به موقع استفاده می‌کند و نباید این ناامنی‌ها ادامه پیدا کند و انشاالله که این عملیات درسی باشد برای آنها تا این امر تکرار نشود و ما ناامنی در کردستان نداشته باشیم.

رئیس کل ستاد مسلح در پاسخ به این سوال که آیا از نظر نظامی به همه اهدافی که طراحی شده بود، رسیدیم؟ گفت: به لطف پروردگار کار اطلاعاتی، طراحی صحیح و فرماندهی صحنه و عملیات موشکی کاملا دقیق پیش رفته و به همه اهداف رسیدیم و اینکه از این فاصله موشک به محل جلسه اصابت کند، اتفاقی نیست و این قدرت ملت ایران است و انشاالله نیازی به تکرار این گونه کارها نداشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران تاریخ انتشار 20شهریور 97، کدمطلب: 667257، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین