پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴
رئيس فراکسيون محيط زيست مجلس شوراي اسلامي گفت : صنايع الاينده استان یزد از 400 واحد به 200 واحد کاهش داشته است.

شعارسال: رئيس فراکسيون محيط زيست مجلس شوراي اسلامي گفت : صنايع الاينده استان یزد از ۴۰۰ واحد به ۲۰۰ واحد کاهش داشته است

 رئيس فراکسيون محيط زيست مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وسعت مناطق حفاظت شده استان یزد بر تلاش براي تقويت اين سازمان در حوزه محيط باني و تامين تجهيزات و امکانات لازم در اين بخش از اقدامات صورت گرفته در اين زمينه از جمله بهره گيري از توان خيرين در اين خصوص قدرداني کرد .

تابش با اشاره به کاهش صنايع الاينده مستقر در استان از ۴۰۰ واحد به ۲۰۰ واحد صنعتي گفت خوشبختانه اقدامات خوبي در زمينه کاهش واحدهاي الاينده صنعتي در استان صورت گرفته است و تلاش خواهد شد با استقرار سيستم هاي انلاين پايش هوا در واحدهاي صنعتي اين موضوع به صورت منظم رصد و پيگيري شود .

نماينده مردم اردکان بر تقويت حوزه محيط زيست در مناطق حفاظت شده تاکيد کرد و گفت: خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصي اقدامات خوبي در اين بخش صورت گرفته است .

وي بر ضرورت بهره گيري از بخش خصوصي از جمله معادن براي تقويت بخش نظارتي محيط زيست در حوزه محيط طبيعي تاکيد کرد مديرکل حفاظت محيط زيست استان هم در اين ديدار با اشاره به اهميت موضوع محيط زيست به برخي چالش هاي موجود در اين حوزه از جمله خشکسالي و ريزگردها اشاره کرد و بر برنامه ريزي براي استاندارد سازي فعاليت هاي محيط زيست استان با توجه به وسعت مناطق حفاظت شده استان تاکيد کرد .

خانم پور ملائي نبود طرح هاي آمايشي در توسعه صنعتي استان را از عوامل مهم مشکلات زيست محيطي امروز برشمرد و گفت توسعه صنعتي استان براساس توان اکولوژيکيو امايش سرزميني از مهمترين اولويت هاي محيط زيست استان است .

منبع:خبرگزاری صدا وسیما یزد


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری یزد زیست ، تاریخ انتشار: 19شهریور 1397 ، کدخبر: 13776،www.yazdzist.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
واقعا با کاهش پیدا کردن الاینده ها هم میتونیم در زمینه بهبود سلامت مردم و هم در زمینه گردشگری رشد خوبی رو در استان هامون ایجاد کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
تو این اوضاعی که اونقدر از طرف مردم به محیط زیست اهمیت داده نمیشه این یک افتخار برای استان یزد هست
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین