پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از پیشرفت طرح های علمی و فناورانه و شرکت های دانش بنیان و گفت‌وگو با فعالان استارتاپی، صبح امروز وارد استان گلستان شد.

شعارسال: سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در راس هیاتی برای بازدید از روند انجام پروژه ها و طرح‌های نوآورانه و فناورانه مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی صبح امروز وارد استان گلستان شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این سفر یک روزه، از شرکت دانش بنیان آریا تیناژن با هدف بررسی ایجاد مرکز شتابدهی خصوصی در زمینه پزشکی بازساختی با محوریت این شرکت بازدید می کند.

همچنین بازدید از شرکت «زیست فرآیند تولید پایدار ( کشت بافت و تولید بذر اصلاح شونده گندم)» و شرکت «رشد دانه» با هدف بررسی پیشرفت کار طرح ویتامین E به عنوان یک طرح کلان ملی در استان گلستان از دیگر برنامه های این سفر استانی خواهد بود.

افتتاح مرکز نوآوری استان گلستان و بازدید از شرکت دانش بنیان «پارس بافت گلستان» از دیگر برنامه هایی است که در این سفر یک روزه در نظر گرفته شده است.

در ادامه این سفر، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند تا از نزدیک با مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه علم و فناوری استان گلستان آشنا شود؛ همچنین برای پیشبرد سریع تر و بهتر اهداف و برنامه های جاری در این حوزه با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گلستان نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

برنامه نهایی این سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، شرکت در نشست خبری این استان است تا خبرنگاران و اصحاب رسانه در جریان پیشرفت های علمی این استان قرار گیرند و به سوالات احتمالی آنها پاسخ داده شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری بنیاد ملی نخبگان، تاریخ انتشار: 19شهریور 1397 ، کدخبر: 76688،www.bmn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
توسعه شرکت های دانش بنیان خداروشکر بیشتر از قبل شده و توجه تو این زمینه زیاد شده ک به نغع کشورمونم هس قرار بود ی سری کمکایی بشه ک امیدواریم سرقولشون باشن م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین