پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
آندره آنیلی، رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی در نشست این اتحادیه به طور رسمی اعلام کرد که طرح معرفی تورنمنت باشگاهی جدید در سطح اروپا در حال بررسی توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) است. رئیس باشگاه یوونتوس در این خصوص گفت: چراغ سبز برای راه‌اندازی تورنمنت سومی در سطح فوتبال باشگاهی اروپا داده شده و تنها تأییدیه کمیته اجرایی یوفا باقی مانده است که بر این اساس تعداد مجموع تیم‌های شرکت ‌کننده در این سه تورنمنت از فصل 22-2021 به 96 تیم خواهد رسید

شعارسال:اتحادیه فوتبال اروپا تأیید کرد که به دنبال معرفی تورنمنت سومی در رقابت‌های باشگاهی اروپا است.

آندره آنیلی، رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی در نشست این اتحادیه به طور رسمی اعلام کرد که طرح معرفی تورنمنت باشگاهی جدید در سطح اروپا در حال بررسی توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) است. رئیس باشگاه یوونتوس در این خصوص گفت: چراغ سبز برای راه‌اندازی تورنمنت سومی در سطح فوتبال باشگاهی اروپا داده شده و تنها تأییدیه کمیته اجرایی یوفا باقی مانده است که بر این اساس تعداد مجموع تیم‌های شرکت ‌کننده در این سه تورنمنت از فصل 22-2021 به 96 تیم خواهد رسید.

نشریه «بیلد» آلمان پیش از این خبر داده بود که اتحادیه فوتبال اروپا در نظر دارد تورنمنتی جدید به دو تورنمنت باشگاهی فعلی خود یعنی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا اضافه کند. بر اساس گزارش این نشریه آلمانی یوفا می‌خواهد لیگ اروپا را از 48 تیم به 32 تیم کاهش دهد و 16 تیم باقی مانده را به تورنمنتی جدید که هنوز نامش مشخص نشده است انتقال دهد و 16 تیم دیگر هم به این تورنمنت اضافه خواهند شد.

طبق گزارش نشریه «بیلد»، هنوز معیاری برای کسب جواز حضور در این تورنمنت از سوی باشگاه‌ها مشخص نشده، اما ظاهراً این رقابت‌ها مانند رقابت‌های جام در جام (جام برندگان جام) اروپا خواهد بود که فرصت بهتر دیده شدن را برای آن دسته از تیم‌هایی که در رقابت‌های داخلی قهرمان جام‌های حذفی می‌شوند، فراهم می‌کند.

آخرین دوره رقابت‌های جام در جام اروپا سال 1999 برگزار شد که در فینال آن لاتزیو 2 بر یک رئال مایورکا را شکست داد و قهرمان شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتماد،تاریخ انتشار20شهریور97، کدخبر: 231904، www.etemaadonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین