پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۵۵۶۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح ۵ هزار و ۲۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: مترو پردیس در آینده ای نزدیک اجرا می شود.

شعارسال: سعید غفوری در حاشیه افتتاح ۵ هزار و ۲۰ واحد مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۳۰ هزار واحد از ۸۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: در مراسم امروز علاوه بر افتتاح واحدهای مسکن مهر، چند واحد آموزشی از جمله ۱۱ باب مدرسه نیز افتتاح و چندین طرح تجاری کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه این ۵ هزار و ۲۰ واحد مسکن مهر در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ افتتاح شده است، گفت: توانایی افتتاح تعداد بیشتری از واحدها را نیز داشتیم که برخی مسائل مالی مانع از آن شد و در حال حاضر در انتظار تخصیص یارانه ۱۵ میلیارد تومانی مسکن مهر پردیس هستیم که هنوز محقق نشده است.


افتتاح ۵۰۲۰ واحد مسکن مهر


وی در ادامه از آغاز اجرای مترو پردیس در قالب پروژه شهید «دادمان» در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه به ارزش حدود ۲ هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود که در حال حاضر منتظر تامین بودجه برای اجرای آن هستیم.

غفوری سپس به تشریح برخی از مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس پرداخت و گفت: کمبود پکیج در برخی از فازها برای دریافت کنتور گاز از مشکلات تحویل مسکن مهر است که در این راستا یک شرکت معروف داخلی از تحویل پکیج ها به شرکت عمران خودداری می کند.

بر اساس این گزارش، صبح دوشنبه و با حضور حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت شهرک های جدید کشور، محسن علیجانی زمانی، ابوالفضل سروش و فاطمه سعیدی نماینده مجلس، حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه پردیس، مرتضی حیدری فرماندار پردیس، احمد تواهن معاون عمرانی استاندار تهران و مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کد خبر: 4399151 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
با وجد تمام خرابی هایی که مسکن مهر تو زلزله کرمنشاه به بار آورد نباید اسم مسکن مهر رو کذاشت امیدواریم تو تقویت ساختمان ها اقدام کرده باشن تا فاجعه ای از این قبیل رخ نده
س.ق76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
مسکن مهر طرحی عالی بود ولی پیمانکاران دزد این ساختمانها را ناایمن ساختند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
چرا وقتی فروش نمیره برنامه ی ساختش رو میچینن؟ مردم ما که از این مسکن مهر خیری ندیدند.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین