پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: هیچ دستگاه اجرایی حق ایجاد وقفه در فعالیت صنایع بدلیل مسایلی چون بدهی را ندارد.

شعارسال: منوچهر حبیبی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان البرز که به همراه سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی انجام شد  افزود: هرگونه تصمیم در خصوص صنایع استان توسط دستگاه های خدمات رسان، امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی باید از قبل به اطلاع استانداری رسیده شود تا جوانب آن بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در شرایط حساس کنونی باید تمام قد از صنایع و بخش تولید حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی اظهار داشت: به منظور رسیدگی به مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی به شکل دوره ای از صنایع بازدید کرده و درخواست آنها را مورد رسیدگی قرار می دهیم که این موارد در خصوص واحدهای بزرگ و پرنیرو با حساسیت بیشتری دنبال می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حفظ مشاغل موجود برای مدیریت ارشد استان از اولویت برخوردار است.

حبیبی در مورد مسایل و مشکلات شرکت تولی پرس که از واحدهای تولیدی با سابقه و از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شوینده کشور است نیز گفت: فعالیت این واحد که مدت کوتاهی است دچار وقفه شده است، از ابتدای مهر از سرگرفته می شود و کارگران این کارخانه می توانند دوباره مشغول به کار شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: تولی پرس از یک برند کشوری و بین المللی است و باید تلاش شود تا مواد اولیه آن به سرعت تامین شده و سایر مشکلات این واحد با سابقه و قدیمی حل شود.

وی همچنین در خصوص کارخانه کنتورسازی از دیگر واحدهای بزرگ و قدیمی در شهر صنعتی البرز نیز گفت: این واحد بدلیل سوء مدیریت دچار مشکل شده است و با هماهنگی های انجام شده با حضور سرمایه گذار جدید این واحد دوباره به چرخه فعالیت بازمی گردد.

حبیبی اظهار داشت: مسایل مالیاتی و بیمه این شرکت با پیگیری های انجام شده توسط سرمایه گذاران جدید در حال حل و فصل است و همچنین برای پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران آن نیز تدابیر لازم اندیشده شده و بزودی حقوق و مزایای 2 ماه آنان پرداخت می شود.

وی افزود: مواد اولیه این شرکت در گمرک موجود است و بزودی ترخیص خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه از صنعتگران تلاشگر و دلسوز حمایت می کنیم، اظهار داشت: عده ای اندک نیز بدلیل فقدان مدیریت صحیح، واحدهای تولیدی را دچار مشکل می کنند که در این خصوص با استفاده از ظرفیت های قانونی تلاش خواهیم کرد تا کمیته حمایت از صنایع، تا یافتن راه حل مناسب مدیریت واحد را برعهده بگیرد.

استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است.

برخی از این واحدها به دلایلی چون فرسودگی ماشین آلات، سوء مدیریت، نبود مواد اولیه، نوسانات ارزی و مسایلی از این دست دچار مشکل هستند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 ، کدخبر: 83031502، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین