پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۷۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱
رئیس کمیته امداد امام (ره) با اشاره به اضافه شدن سهمیه وام ضروری در ردیف‌های اعتباری کمیته امداد گفت: تا پایان امسال صف انتظار وام در این نهاد باید به صفر برسد.

شعارسال: پرویز فتاح سه شنبه شی در جمع معاونین و روسای ادارات کمیته امداد شهرستان‌های لرستان در محل اداره کل کمیته امداد افزود: در شرایط فعلی اقتصادی کشور همانند وضعیتی که انسان در شرایط اضطرار قرار می‌گیرد بوده و قواعد معمولی جوابگو نیست و باید مشکلات را با مدیریت جهادی و انقلابی حل کرد.

رئیس کمیته امداد کشور اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و روحیه جهادی انقلابی مطالبه اصلی ما از مجموعه امداد است چرا که نظام نیازمند وفاداری است.

فتاح به جابجایی برخی ردیف‌های اعتباری اشاره و با ذکر این مطلب که کمک‌های موردی تا دو برابر افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: ردیف‌های درمان، بیماری‌های صعب‌العلاج و جهیزیه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

رئیس کمیته امداد کشور به کاهش ردیف‌های اعتباری برخی از بخش‌های اداری و همچنین ردیف شوق زیارت اشاره کرد و افزود:تا پایان امسال پشت نوبتی برای ورود به مددجویی نباید وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش درآمدها ، اضافه کرد: روش، تبلیغات و برنامه‌ریزی درآمدها باید طوری باشد که روند افزایشی داشته باشد.

فتاح با تاکید بر حضور مردم در صحنه کمک به محرومان گفت:خطاب قرآن در انفاق و کمک به محرومان، تمام بشر بوده این در حالی است که طبق آیه قرآن مال کسی از انفاق نه‌تنها کم نمی‌شود بلکه مضاعف می شود.

رئیس کمیته امداد کشور با ذکر این مطلب که انتظار از پرسنل امداد لرستان این است که در شرایط حساس پرچم انقلابی به دست بگیرند و در همه امور جاری امداد مدیریت جهادی داشته باشند، گفت: همکاری مجموعه دولت با امداد مطلوب است.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 ، کدخبر: 83030689، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
و این شرایط باید همه نهاد ها دست به دست هم بدن و بتونن باهم مشکلات را حل کنن امیدوارم که به وعده هاشون عمل کنن
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
مام داریم میگیم وفاداری و اتخاد ولی باید متاقبل باشه ..تو این زمینه ها همیشه مردم خیلی بهتر از مسیولین عمل میکنن.. شاید چون از نزدیک دارن میبینن م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
فک کنم الان با این اوضاع اکثرا دیگه توان تامین مخارج ندارن واین افزایش وام دیگه جوابگو نیس م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
تبلیغات باید به گونه ای باشه که روند افزایشی باشه اوکی قبول ولی فردا پامیشن میگن بودجمون به اندازه 10 درصد افراده و نداریم،چکنیم؟؟؟

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین