پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 25 هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور در دولت تدبیر و امید اضافه شده است.

شعارسال: حسن قاضی‌زاده هاشمی روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان بوکان از توابع آذربایجان غربی افزود: دولت با وجود مشکلات عدیده مالی، در جهت گسترش عدالت اجتماعی گام های اساسی بر داشته است.
وی اجرای طرح تحول سلامت را یکی از طرح های مهم دولت برای گسترش عدالت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: دولت در هر شرایط سعی دارد تا از تاثیر منفی شرایط اقتصادی بر بخش بهداشت و درمان جلوگیری کند.
هاشمی ادامه داد: امنیت پایدار کشور در سایه وحدت و یکپارچگی مردم و مسوولان به وجود آمده است و تداوم این اتحاد در سطح کشور به توسعه همه جانبه منجر می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: گسترش عدالت در بخش های مختلف جامعه و به خصوص بخش سلامت، پیوند آحاد جامعه را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: هم دولت و هم مجلس با مشکلاتی مواجه هستند ولی با وجود این مشکلات مسوولان در تلاش هستند تا رضایت مردم را جلب کنند.
قاضی زاده هاشمی از تجهیز بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهید قلی پور بوکان خبر داد و گفت: علاوه بر تجهیز این بخش، با تلاش مسوولان استانی نیروی متخصص آن نیز تامین می شود.
وی اضافه کرد: دولت برای سطح بندی مطالبه های مردم و احداث مراکز درمانی در نقاط مختلف کشور برنامه ریزی کرده است و بیمارستانی که امروز با عنوان 100 تختخوابی در بوکان کلنگ زنی شد، با ظرفیت200 تختخواب احداث می شود.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت در بخش درمان خدمات خوبی در مناطق مختلف کشور ارایه کرده و این خدمات در مناطق محروم کشور به خوبی قابل لمس است.
محمد قسیم عثمانی ادامه داد: مطالبه های مردم آذربایجان غربی در سایه دولت تدبیر و امید و مدیریت خوب و توانمند استان تحقق پیدا کرده و عدالت اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
وی گفت: در سایه دولت تدبیر و امید از شمال تا جنوب آذربایجان غربی طرح های درمانی فراوانی افتتاح یا کلنگ زنی شده است که نشان از توجه دولت به مناطق محروم کشور دارد.

** مرکز جامع سلامت روستایی در بوکان به بهره برداری رسید
دو مرکز جامع سلامت روستایی نیز با 14 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها، گفت: این 2 طرح شامل مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای کوره کانی و تیکان تپه است که عملیات اجرای آنها در سال 1395 شروع شده بود.
محمد عباسی افزود: این 2 مرکز سلامت که در بخش مرکزی بوکان احداث شده است، در مجموع 6 هزار و 61 نفر از روستاییان این بخش را تحت پوشش قرار می دهد.
وی افزود: مرکز سلامت کوره کانی، 6 خانه بهداشت با 14 روستای تابعه و مرکز سلامت تیکان تپه نیز پنج خانه بهداشت و 11 روستا را تحت پوشش قرار می دهد.
در این آیین کلنگ بیمارستان 200 تختخوابی بوکان به زمین زده شد؛ با احداث این بیمارستان تعداد تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به 450 تخت افزایش پیدا می کند و سرانه تخت بیمارستانی به حد استاندارد می رسد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از روز گذشته میهمان مردم آذربایجان غربی است طرح های بهداشتی و درمانی متعددی را در شهرستان های شوط، چالدران، خوی، اشنویه، ارومیه، پیرانشهر و بوکان افتتاح یا کلنگ زنی کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کد خبر: 83028197 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین