پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۱۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
پس از ادعای کری مبنی بر چند دور دیدار با ظریف طی 2 سال گذشته، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری به جان کری تاخت.جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا اخیرا ادعا کرد: در دو سال اخیر پس از ترک کاخ سفید «سه، چهار مرتبه» در شهرهایی همچون نروژ، مونیخ و چند نشست بین‌المللی دیگر با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، ملاقات کرده است.

شعار سال: دونالد ترامپ در پیامی توییتری در واکنش به اخبار منتشر شده اخیر درباره دیدار جان کری، وزیر خارجه پیشین آمریکا با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نوشت: جان کری دیدارهای غیرقانونی با دولت متخاصم ایران داشته است که تنها به کار فوق‌العاده ما لطمه وارد کرده و به زیان مردم آمریکا است. او به آن‌ها گفته که تا پایان مدت ریاست جمهوری ترامپ صبر کنند. آیا اقداماتش را تحت قانون ثبت عوامل خارجی ثبت کرده است؟ این بد است.

جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا اخیرا ادعا کرد: در دو سال اخیر پس از ترک کاخ سفید «سه، چهار مرتبه» در شهرهایی همچون نروژ، مونیخ و چند نشست بین‌المللی دیگر با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، ملاقات کرده است.

کری همچنین به نیویورک تایمز گفت که در این دیدارها کارش مشاوره دادن به جواد ظریف، برای مواجهه با سیاست خارجی دونالد ترامپ نبوده است، بلکه خواسته در دیدارهایش متوجه شود((ایران ممکن است چه کاری برای بهبود مناسبات منطقه انجام دهد؟ بحران یمن چه طور حل می‌شود؟ برای صلح در سوریه چه کار خواهید کرد؟))

کری مدعی شده است که در این دیدارها به صراحت از ظریف خواسته است که موضع جامعه جهانی درباره برنامه موشکی ایران و حمایتش از حزب‌الله را درک کند.

ظریف و جان کری در زمان مذاکرات هسته‌ای و پس از آن (پیش از روی کار آمدن دونالد ترامپ) با یکدیگر در ارتباط با برجام دیدار و رایزنی کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فردا تاریخ انتشار 23 شهریور 97، کدمطلب: 871080، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
ا.ف75
واقعا این دیدار ها چرا نباید به سمع و نظر مردم ایران می رسید؟ دولت محرمانه ها تا کجا میخواد پیش بره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
این نشست ها که نتیجه مفیدی نداشت بیشتر شبیه گپ زدن بود:/ دیگه توییت و عصبانیت برای چیه؟
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
قطعا دلش برا ایران ک نسوخته بود ..:/هر نشست ای هم صورت گرفته بشتش هدف خواسی بوده امریکا نباید از این موضوع نگران باشه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین