پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۶۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۳
رئیس شورای شهر همدان از برنامه‌ریزی برای جلوگیری از ورود مباحث سیاسی به جلسات شورای شهر همدان خبرداد.

شعارسال: کامران گردان ظهر شنبه در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر همدان با قدردانی از اعضای شورای شهر گفت: رای قاطع اعضا در انتخاب بنده به عنوان رئیس شورا نشان از همدلی و تعامل اعضای شورای شهر همدان دارد که این مهم منجر به توسعه و آبادانی شهر و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی مدیریت شهری می‌شود.

کامران گردان با تأکید بر اینکه بهترین مشاوران بنده در دوره ریاست شورا، اعضای شورای شهر همدان خواهند بود، افزود: تحول در شهر آغاز شده و در این دوره تقویت خواهد شد.

وی با تشریح برنامه‌های اجرایی خود، از تدوین ۱۶ محور برای سال دوم ریاست شورای پنجم شورای شهر همدان خبر داد.

گردان ارتقای منزلت و جایگاه شورا و اعضا در بین مردم، مسئولان شهر و شهرداری بر مبنای اصل هفتم از اصول قانون اساسی به‌ویژه اصل ۱۰۳، جلوگیری از وارد شدن بحث‌ها و امور سیاسی در جلسات و ایجاد وقفه در روند خدمتگزاری شورا به مردم، ایجاد نظم و انضباط اداری در شورا و اجرای قانون در امضای نامه‌های درون و برون‌سازمانی را از جمله برنامه‌های اجرایی خود در سال دوم ریاست شورای پنجم شورای شهر همدان برشمرد.

گردان در ادامه کاهش هزینه‌ها و استفاده حداکثری از نیروها در حد چارت سازمانی شورا، اولویت‌بندی کارها برای کاهش مدت زمان رسیدگی به امور مردم و درخواست‌های شهرداری، ایجاد کمیسیون تلفیق با حضور همه اعضا و ارسال نتایج کمیسیون برای رأی‌گیری به صحن شورا، انطباق قانونی مصوبات کمیسیون تلفیق با قوانین و اختیارات شورا و همچنین استفاده حداکثری از اعضای شورا و پرسنل شاغل و باتجربه شهرداری به عنوان مشاور را از دیگر برنامه‌های اجرایی خود اعلام کرد.

وی همچنین تعامل حداکثری با شهردار منتخب، پیگیری اجرای تمامی مصوبات، برنامه‌ریزی کارشناسی شده برای حضور میدانی در بین مردم، برنامه‌ریزی برای حضور اعضای شورا در برنامه‌ها و مجامع خارج از شهرداری و شورا بر مبنای دعوتنامه‌ها، تهیه و نصب شرح وظایف کمیسیون‌ها و تغییرات اساسی در روابط عمومی و سایت شورا به‌منظور شفاف‌سازی امور اطلاع رسانی را از برنامه‌های اساسی این دوره از ریاست شورا دانست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 42شهریور1397 ، کدخبر: 4403828: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
واقعا شاید این مسئله باعث تمرکز بیشتر مسئولین روی پیشرفت کار خودشون بشه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
پس شورای شهر وارد مسایل سیاسی نشن پس چیکار کنن م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
چرا نباید وارد مسائل سیاسی بشن کارشون به سیاست مربوطه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین